Zdroj: Shutterstock

Režisér Jiří Mádl se překonal. Nový reklamní spot lidé chválí po celé ČR

Některá vyprávění nepotřebují slova. Spot Svět se zbláznil, držme se od režiséra Jiřího Mádla je toho důkazem. Pět mikropříběhů po celou dobu doprovází mlčení. Příběhy se odehrávají pouze na podkresu melodie New Britain v provedení klavíristy Petra Maláska.

Známý slogan Rodinného pivovaru Bernard doznal změny

Původní slogan dostal jiný význam výměnou jediného písmenka. „V minulosti jsme poukazovali na různé absurdity a vzkazovali jsme lidem, ať se drží. Jenže teď už svět v mnoha ohledech doslova zešílel, a tím nemyslím jen důsledky epidemické situace. Je třeba se tomu postavit, pozitivně, společně. Proto změna z držte se na držme se,“ říká Stanislav Bernard, spolumajitel Rodinného pivovaru Bernard.

Námět chytá za srdce

„Jirka přišel s námětem, který naprosto rezonuje s tím, co chceme předávat dál. Vyplatilo se nechat mu volné ruce, vzniklo něco, co jde od srdce k srdcím. Tak to cítíme,“ řekl šéf marketingu Rodinného pivovaru Bernard Tomáš Lipták.

BERNARD

Inspirací byl pohled na lahev piva 

„S Tomášem a Standou jsme si jednoho dne řekli, že do budoucna chceme spolupracovat. Čas nazrál asi po roce, když jsem si na pumpě koupil jejich pivo a chvilku si ho prohlížel. Z tý flašky šla zvláštní velkorysost a gentlemanská elegance. Chtěl jsem tomu přizpůsobit jejich spot,“ vzpomněl si Jiří Mádl na impuls pro další kroky.

Mádlova první a snad ne poslední reklama

Kompletní produkci nového videa pro Rodinný pivovar Bernard zajistila agentura Dawson production. „Měli jsme z práce velkou radost. Reklama od svého začátku vznikala ve velké tvůrčí svobodě, Jirka vytvořil kreativní koncept a jako režisér natočil svou první reklamu vůbec. S marketingovým ředitelem z Bernardu Tomášem Liptákem jsme vytvořili jeden tým a snažili se naplnit očekávání Standy Bernarda a celé značky. Potěšit v této době,“ podotkla ředitelka agentury Monika Kristl.

web: www.bernard.cz

Facebook: www.facebook.com/bernard.cz

BERNARD