
Konečně tedy vnesla policie do letitého případu jasno. To jasno bohužel není moc jasné. Je to nadále velké nejasno. Otázky trvají. Poslal Agrofert Čapímu hnízdu 273 milionů za reklamu? Poslal. Aby nešlo o daňový podvod, musela by být ta reklama zveřejněna. Kde? V Čapím hnízdě to nebylo. Reklama za 273 milionů by se do Čapího hnízda ani nevešla. Za tu částku by mohla zaplavit reklamou celou republiku.
Pokud policie navrhuje případ odložit, znamená to, že ví, kde zaplacená reklama proběhla a že to brzy také zveřejní. Pokud by to nevěděla, či odmítala zveřejnit, muselo by propuknout nové vyšetřování. Tentokrát policie. Proč byla tak benevolentní a nepřesná, že i laik žasne, když čin sám, daňový podvod v řádu milionů, je společensky mimořádně nebezpečný. Vždyť ho veřejnost spojuje s bývalým premiérem a jak on doufá, s budoucím prezidentem republiky. Stejně společensky nebezpečné by bylo všechny ty Babišovy případy vyšetřovat ledabyle, či nejasně a zdlouhavě, neřku-li nedůvěryhodně. A to se, běda, děje.
Tak kde byly ty reklamy za dvě stě sedmdesát milionů korun?