Trendy z Koreje: Hlemýždí sliz válcuje obyčejné pleťové krémy | Reflex.cz
nahoru

Trendy z Koreje: Hlemýždí sliz válcuje obyčejné pleťové krémy

tsch28. ledna 2016 • 20:00
Trendy z Koreje: Hlemýždí sliz válcuje obyčejné pleťové krémy
foto: pinterest

Korejky se toho nebojí. Jsou ochotné na svou pleť vyzkoušet cokoli, co jim slibuje zázračné účinky. Třeba i hlemýždí sliz.

Korea, ačkoli tam tento druh krému zažívá největší boom, zdaleka není prvním trhem na světě, kde se šnečí krém objevil. Mnoho let se prodává i v Evropě, kde společnosti chilský šnečí krém dostaly na trh už v roce 1995. Korejky ale tajemství šnečího krému ocenily až v roce 2010, kdy firma Able C & C pod kosmetickou značkou Missa vydala svůj první hlemýždí krém.

Korejské dívky jsou podle všeho posedlé péčí o pleť. Tráví jejím opečováváním dvakrát více času než třeba Američanky. „Korea je nová Francie, pokud jde o krásu a péči o pleť,“ tvrdí Megan Lee, která pracuje právě pro značku Missa. Patrně proto zatím dokážou ocenit sliz nepříliš oblíbeného tvora více než kdo jiný.

Se zpožděním si krém se šnečím extraktem získal svou popularitu i v USA, kam se dostal v roce 2011. Podle výrobců má šnečí produkt schopnost zklidňovat, regenerovat a hojit pokožku. V krémech ho najdete různé množství, od 20 % do 70 %, někdy i více. Podle uživatelů může být slizký a lepkavý, účinky však nad těmito drobnými negativy převáží.

 

V tuto chvíli se dá sehnat vše, co vás napadne – od krému až po tonika nebo balzámy na rty. Přesto se už objevují vychytávky, aby se naopak počet kroků péče zredukoval pro pohodlnější dámy, jež nejsou do kosmetiky tak nadšené jako Korejky. Ty při péči o pleť totiž běžně použijí desítku přípravků. Pro ty línější by stačilo, kdyby si vybraly takový produkt, který jim celou proceduru zredukuje třeba jen na tři kroky. Zázračné účinky hlemýždího slizu tedy možná ještě více než korejské dívky ocení lenoši.

tsch

Klíčová slova:
módakosmetikašnekasie


Diskuse ke článku

 

reklama
Komentáře
E15
Nejčtenější