Miloš Zeman - ilustrační snímek.

Miloš Zeman - ilustrační snímek. Zdroj: Marek Podhora / Mafra / Profimedia

Volební kampaň: Zeman si zase nakálel do úst

Miloš Zeman na mou duši a na psí uši slíbil, že si nebude do prezidentských voleb dělat žádnou kampaň. Ve čtvrtek se ukázalo, jak to vlastně myslel: Pan prezident chtěl národu sdělit, že jeho kampaň nebude kvůli úbytku sil dělat on osobně, ale že to zařídí jeho kámoši.

Vcelku nechutnou předvolební kampaň plnou nejodpornějšího populismu pěkně završil pan prezident Miloš Zeman. Není jistě náhodou, že jako vyvrcholení fekální atmosféry před volbami v jejich předvečer našli Pražané ve svých dopisních schránkách úplně nejfekálnější volební propagandu, jakou si lze představit. Nešlo o propagandu před parlamentními, ale před prezidentskými volbami — jenže je to jedno. Volební agitace Miloše Zemana je prostě dalším logickým pokračováním celkové fekalizace jak české politiky, tak prezidentského úřadu.

Co tedy obyvatelé Prahy v tom kastlíku vlastně měli? Leták je dvoustrana s rešerší Zemanova života. Od narození až po získání 70 tisíc podpisů občanů pod petici za jeho opětovnou kandidaturu v druhém volebním období. Pokud mám zvolit terminologii politologickou, musím konstatovat, že ta rešerše je doslova kimirsenovská. Pokud bych zvolil slovník psychoanalytický, musím připustit, že jde o text felační, a kdybych mluvil, jak mi zobák narost’, napíšu, že ten text leze panu prezidentovi do prdele.

Jako úplně nejlepší propagandistický sestřel textu osobně považuji větu, že Zeman „svou mimořádnou aktivitou pomohl zabránit přijímání nelegálních migrantů na našem území“. Jenom pro ujasnění — migranti sem nepřišli proto, že nechtěli, ale tvrdit, že nechtěli do ČR proto, že zde máme příšerného prezidenta, je nepodložené.

I s tím trapným výrokem by byl letáček jen další pitominou předvolebních kampaní. On ovšem dokazuje, že pan prezident Zeman je lhář a že se uchyluje k drobným sviňárničkám. Desátého března prezident na své tiskovce oznámil, že si nebude dělat žádnou předvolební kampaň. A na letáčcích jeho kampaně skutečně nalezneme vytištěné, že zadavatel a zhotovitel letáku je teplický podnikatel Jaroslav Třešňák, majitel developerské společnosti JTH Group. Ten byl v Zemanem vedené skupině podnikatelů v Arábii a je o něm známo, že má k Zemanovi velmi blízko.

Pan prezident tedy skutečně drží slovo, kampaň opravdu nedělá, a dělají ji za něj jeho kámoši. Hrad totiž potvrdil, že o akci pana Třešňáka věděl předem a souhlasil. Takže nám parlamentní volby pan prezident jaksi zahájil takovou malou, upocenou, křivou lží. Srdečně mu za to děkuji. Je totiž dobré připomínat v této těžké době národu, že Zemanovi je blízká každá křivárna!

Profil Miloše Zemana si přečtěte na webu E15.cz >>>