Komentáře

Zpět na článek

Koaliční orgasmus nekončí: Své úrazy si plaťte sami!

12 komentářů

meflex
28. července 2010 • 09:30
1) Za mínusovou státní kasu taky někdo může. Koho potrestáte pane Pavelka ?

2) Vadí mi, že se nikdo z politiků nárokujících si sahat více do našich kapes napřed neomluvil za mínusovou kasu resp. rozpočet(byť třeba za své předchozí kolegy), nevyvodil důsledky - opět jde o konkrétní osoby a ještě si honí triko , jak s námi zatočí - viďte Kalousku?; a pak teprve hlásat nezbytnost těchto kroků.

3) Pokud odpovědnost za výlohy léčení (jedno zda vlastní nebo nevlastní vinou - to se mnohdy blbě určuje) , tak ale srazit povinné odovdy zdravotního na naprosté minimum potřebným a zrav.pojišťovny by spravovali jen tyto případy potřebných. Ovšem definice "potřebných" je také diskutabilní.

4) Principielně jsem zastáncem vztahu pacient = zákazník, kdy zamávám kreditkou a jsem zajímavý pro lékaře, laboratoře a ostat. oborová pracoviště. Nyní odvedu státu 16-20 tis. zdravotního (vč. odvodu zaměstnavatele) a testy, které mi není schopna laboratoř na průvodku od lékaře provést, protože "to není běžný test pane", si zaplatím u soukromého subjektu tzn. peníze zůstanou hezky pojišťovně.
lrkfa1
27. července 2010 • 14:09
Sem napište váš vzkaz!
torinese
26. července 2010 • 14:49
Čtrnáct let platím šílené peníze za pojištění domu, ale nemám žádnou jistotu, že by v případě jakékoliv katastrofy došlo k plnění. Dobře si vzpomínám, jak asociálně se zachovaly při obrovských záplavách české pojišťovny, když vyplaveným sdělily, že mají smůlu, jelikož jsou pojišťěni proti záplavám, nikoliv proti zátopám (či naopak). Dodnes nechápu, jaký je v tom rozdíl.
Mojí známé zase ukradli z uzamčené garáže kolo za 25 tisíc. Nedostala ani korunu, protože ho prý neměla připevněné řetězem ke zdi. Na tuto skutečnost jí samozřejmě při uzavírání smlouvy nikdo neupozornil. Již delší dobu uvažuju o tom, že pojistku zruším.
desetioky
26. července 2010 • 14:37