Kult Škoda 110 R se vrací. Špičkovaný designér Petr Novague posílá na trh své Erko

2/3
Přehled fotografií
Zavřít
  • Vývoj prototypu a posléze homologace hotového vozu přinesla ovoce, jak je zřejmé ze snímku z výrobní haly od českého fotoreportérského esa Antonína Kratochvíla.
    Vývoj prototypu a posléze homologace hotového vozu přinesla ovoce, jak je zřejmé ze snímku z výrobní haly od českého fotoreportérského esa Antonína Kratochvíla.| Zdroj: Antonín Kratochvíl
  • Vývoj prototypu a posléze homologace hotového vozu přinesla ovoce, jak je zřejmé ze snímku z výrobní haly od českého fotoreportérského esa Antonína Kratochvíla.
    Vývoj prototypu a posléze homologace hotového vozu přinesla ovoce, jak je zřejmé ze snímku z výrobní haly od českého fotoreportérského esa Antonína Kratochvíla.| Zdroj: Antonín Kratochvíl
  • Vývoj prototypu a posléze homologace hotového vozu přinesla ovoce, jak je zřejmé ze snímku z výrobní haly od českého fotoreportérského esa Antonína Kratochvíla.
    Vývoj prototypu a posléze homologace hotového vozu přinesla ovoce, jak je zřejmé ze snímku z výrobní haly od českého fotoreportérského esa Antonína Kratochvíla.| Zdroj: Antonín Kratochvíl
Vývoj prototypu a posléze homologace hotového vozu přinesla ovoce, jak je zřejmé ze snímku z výrobní haly od českého fotoreportérského esa Antonína Kratochvíla.
Vývoj prototypu a posléze homologace hotového vozu přinesla ovoce, jak je zřejmé ze snímku z výrobní haly od českého fotoreportérského esa Antonína Kratochvíla.
Vývoj prototypu a posléze homologace hotového vozu přinesla ovoce, jak je zřejmé ze snímku z výrobní haly od českého fotoreportérského esa Antonína Kratochvíla.