Povedený skok

1/4
Přehled fotografií
Zavřít
  • Akumulátor o výšce pouze 11 centimetrů se skrývá v podlaze. Renault kvůli tomu připomíná spíše crossover než klasický hatchback.
    Akumulátor o výšce pouze 11 centimetrů se skrývá v podlaze. Renault kvůli tomu připomíná spíše crossover než klasický hatchback.| Zdroj: Archív
  • Kabina překvapí hezkými a dobře zpracovanými materiály. Potěší také zachování tradičního ovládání ventilace pomocí fyzických tlačítek.
    Kabina překvapí hezkými a dobře zpracovanými materiály. Potěší také zachování tradičního ovládání ventilace pomocí fyzických tlačítek.| Zdroj: Archív
  • V rámci nejvyšší linie Ionic dostanete dekor dveří v podobě pravého lipového dřeva s drážkami vyřezávanými laserem
    V rámci nejvyšší linie Ionic dostanete dekor dveří v podobě pravého lipového dřeva s drážkami vyřezávanými laserem| Zdroj: Archív
  • Kvůli co nejnižšímu aerodynamickému odporu kliky předních dveří běžně splývají s karosérií. Ty zadní jsou integrované do okenních rámů.
    Kvůli co nejnižšímu aerodynamickému odporu kliky předních dveří běžně splývají s karosérií. Ty zadní jsou integrované do okenních rámů.| Zdroj: Archív
Akumulátor o výšce pouze 11 centimetrů se skrývá v podlaze. Renault kvůli tomu připomíná spíše crossover než klasický hatchback.
Kabina překvapí hezkými a dobře zpracovanými materiály. Potěší také zachování tradičního ovládání ventilace pomocí fyzických tlačítek.
V rámci nejvyšší linie Ionic dostanete dekor dveří v podobě pravého lipového dřeva s drážkami vyřezávanými laserem
Kvůli co nejnižšímu aerodynamickému odporu kliky předních dveří běžně splývají s karosérií. Ty zadní jsou integrované do okenních rámů.