Vztyčení majáku: Památník Tomáše Bati ve Zlíně se znovu probudil k životu

1/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Interiér Památníku Tomáše Bati je překvapivě strohý – loučová světla, schodiště, které v bočním pohledu tvoří písmeno „Z“, barevná harmonie trikolóry
    Interiér Památníku Tomáše Bati je překvapivě strohý – loučová světla, schodiště, které v bočním pohledu tvoří písmeno „Z“, barevná harmonie trikolóry| Zdroj: Jakub Motejzlík
  • Repliku letounu Junkers pro obnovený Památník vyrobili v olomoucké firmě TechProAviation. Maketu městu Zlínu věnovala společně s Nadací Tomáše Bati rodina Rosemarie Blyth Baťa.
    Repliku letounu Junkers pro obnovený Památník vyrobili v olomoucké firmě TechProAviation. Maketu městu Zlínu věnovala společně s Nadací Tomáše Bati rodina Rosemarie Blyth Baťa.| Zdroj: Samuel Timko
  • Rok po smrti Tomáše Bati byl slavnostně otevřen Památník Tomáše Bati vytvořený architektem Františkem Lydie Gahurou
    Rok po smrti Tomáše Bati byl slavnostně otevřen Památník Tomáše Bati vytvořený architektem Františkem Lydie Gahurou| Zdroj: ČTK
  • Letoun Junkers využíval Tomáš Baťa k delším obchodním cestám. Šetřil čas, který považoval ze důležitý náklad v celém výrobním procesu. Honba za vteřinami se mu stala osudnou.
    Letoun Junkers využíval Tomáš Baťa k delším obchodním cestám. Šetřil čas, který považoval ze důležitý náklad v celém výrobním procesu. Honba za vteřinami se mu stala osudnou.| Zdroj: ČTK
  • Tomáš Baťa, švec, který chtěl obout celý svět (3. dubna 1876 Zlín – 12. července 1932 Otrokovice)
    Tomáš Baťa, švec, který chtěl obout celý svět (3. dubna 1876 Zlín – 12. července 1932 Otrokovice)| Zdroj: ČTK
Interiér Památníku Tomáše Bati je překvapivě strohý – loučová světla, schodiště, které v bočním pohledu tvoří písmeno „Z“, barevná harmonie trikolóry
Repliku letounu Junkers pro obnovený Památník vyrobili v olomoucké firmě TechProAviation. Maketu městu Zlínu věnovala společně s Nadací Tomáše Bati rodina Rosemarie Blyth Baťa.
Rok po smrti Tomáše Bati byl slavnostně otevřen Památník Tomáše Bati vytvořený architektem Františkem Lydie Gahurou
Letoun Junkers využíval Tomáš Baťa k delším obchodním cestám. Šetřil čas, který považoval ze důležitý náklad v celém výrobním procesu. Honba za vteřinami se mu stala osudnou.
Tomáš Baťa, švec, který chtěl obout celý svět (3. dubna 1876 Zlín – 12. července 1932 Otrokovice)