Pražské růstové bolesti: V Praze se hodně staví a bolí to řidiče, většímu rozvoji brání špatné zákony

1/3
Přehled fotografií
Zavřít
  • V březnu dostane Praha nový most, který je zároveň architektonickým skvostem a ozdobí ho umělecká díla z několika zemí. Kromě toho desítkám tisíc lidí denně zkrátí cesty. Praha umí i růst a Dvorecký most je příkladem, že růstové bolesti stojí za to.
    V březnu dostane Praha nový most, který je zároveň architektonickým skvostem a ozdobí ho umělecká díla z několika zemí. Kromě toho desítkám tisíc lidí denně zkrátí cesty. Praha umí i růst a Dvorecký most je příkladem, že růstové bolesti stojí za to.| Zdroj: PETR TOPIČ / MFDNES + LN / Profimedia
  • Metropolitní plán – hlavní výkres struktury
    Metropolitní plán – hlavní výkres struktury| Zdroj: ČTK / Říhová Michaela
  • Dopravní stavby má v gesci náměstek primátora pro dopravu Hřib (Piráti), opravy sítí (vodovodů a dalších) pak radní pro infrastrukturu Hroza (TOP 09). Jenže ani jeden z nich o koordinaci uzavírek nerozhoduje.
    Dopravní stavby má v gesci náměstek primátora pro dopravu Hřib (Piráti), opravy sítí (vodovodů a dalších) pak radní pro infrastrukturu Hroza (TOP 09). Jenže ani jeden z nich o koordinaci uzavírek nerozhoduje.| Zdroj: ČTK / Šimánek Vít
V březnu dostane Praha nový most, který je zároveň architektonickým skvostem a ozdobí ho umělecká díla z několika zemí. Kromě toho desítkám tisíc lidí denně zkrátí cesty. Praha umí i růst a Dvorecký most je příkladem, že růstové bolesti stojí za to.
Metropolitní plán – hlavní výkres struktury
Dopravní stavby má v gesci náměstek primátora pro dopravu Hřib (Piráti), opravy sítí (vodovodů a dalších) pak radní pro infrastrukturu Hroza (TOP 09). Jenže ani jeden z nich o koordinaci uzavírek nerozhoduje.