Antoine Roset z ikonické nábytkářské firmy Ligne Roset o designu, ekonomické krizi a životě v luxusu

1/3
Přehled fotografií
Zavřít
  • Antoine Roset v novém showroomu Ligne Roset v atriu Florentina. Obchod nabízí na ploše 250 m² kompletní vybavení bytových interiérů včetně svítidel a doplňků.
    Antoine Roset v novém showroomu Ligne Roset v atriu Florentina. Obchod nabízí na ploše 250 m² kompletní vybavení bytových interiérů včetně svítidel a doplňků.| Zdroj: Nguyen Phuong Thao
  • Antoine Roset
    Antoine Roset| Zdroj: Nguyen Phuong Thao
  • Antoine Roset: "Pohovka Togo je naše ikona, symbol firmy z roku 1973, který se nikdy nepřestal prodávat. Francouzský designér Michel Ducaroy prý jednoho rána vstal, šel si vyčistit zuby, podíval se na tubu od pasty, tehdy se ještě vyráběly takové ty hliníkové, které se různě rolovaly a stlačovaly, a heuréka!"
    Antoine Roset: "Pohovka Togo je naše ikona, symbol firmy z roku 1973, který se nikdy nepřestal prodávat. Francouzský designér Michel Ducaroy prý jednoho rána vstal, šel si vyčistit zuby, podíval se na tubu od pasty, tehdy se ještě vyráběly takové ty hliníkové, které se různě rolovaly a stlačovaly, a heuréka!"| Zdroj: Nguyen Phuong Thao
Antoine Roset v novém showroomu Ligne Roset v atriu Florentina. Obchod nabízí na ploše 250 m² kompletní vybavení bytových interiérů včetně svítidel a doplňků.
Antoine Roset
Antoine Roset: "Pohovka Togo je naše ikona, symbol firmy z roku 1973, který se nikdy nepřestal prodávat. Francouzský designér Michel Ducaroy prý jednoho rána vstal, šel si vyčistit zuby, podíval se na tubu od pasty, tehdy se ještě vyráběly takové ty hliníkové, které se různě rolovaly a stlačovaly, a heuréka!"