Na ubytovně v Podhájí bydlí také Anhelina Kyzjunová, studentka grafického designu. Na zdi pokojíku visí její kresby a malby.|
Zdroj: Foto Martin Svoboda
„Sobranie“, shromáždění: obyvatelé Frankensteinu se za moment dozvědí výši svého nájmu|
Zdroj: Foto Martin Svoboda
Anton Mastěrov, sedmatřicetiletý válečný invalida z Donbasu, vinou dávno utržených poranění většinu dne proleží|
Zdroj: Foto Martin Svoboda
Hlavní budova rumburské ubytovny v Podhájí; sanatorium bylo postaveno roku 1901|
Zdroj: Foto Martin Svoboda
Milan Bendl, provozní ředitel ubytovny v Podhájí, prostřednictvím překladatelky Anheliny Kyzjunové oznamuje podrobnosti o změnách v humanitárních dávkách a placení nájemného|
Zdroj: Foto Martin Svoboda
Bronislava Nedvědová ve své kanceláři. Na ubytovně původně působila jako zástupce města, teď už tuto koordinátorku platí vlastník objektu.|
Zdroj: Foto Martin Svoboda
Ljubov Bondarenková, očitá svědkyně ruských válečných zločinů|
Zdroj: Foto Martin Svoboda
Ve společenské místnosti dospělí schůzují, jejich děti se tu jindy scházejí ke hrám|
Zdroj: Foto Martin Svoboda
Kolem ubytovny v Rumburku je čisto a klid. Jen děti si tu hrají; tentokrát se věnují lukostřelbě.|
Zdroj: Foto Martin Svoboda
Kancelář Bronislavy Nedvědové zdobí obrázky místních dětí. Tenhle si vyvěsila jako úplně první; malovala ho třináctiletá Viktorie Mastěrovová, dcera válečného hrdiny.|
Zdroj: Foto Martin Svoboda
Šestašedesátiletý Sergej Sačko žije v ubytovně v Podluží rok a čtvrt a pracuje tu od samého počátku jako zedník a údržbář. S kamarádkou Hannou Ivašinovou (na snímku uprostřed) po utrpení ve sklepích dokázali utéct z ostřelovaného Mariupolu.|
Zdroj: Foto Martin Svoboda