Oslava kinetismu: Kunsthalle Praha otvírá výstavou, která diváky doslova rozvibruje

4/6
Přehled fotografií
Zavřít
  • Pohled do neustále se měnící instalace Infinity Room (2015), jejímž autorem je turecko-americký umělec Refik Anadol
    Pohled do neustále se měnící instalace Infinity Room (2015), jejímž autorem je turecko-americký umělec Refik Anadol| Zdroj: Vojtěch Veškrna
  • Část instalace na venkovním ochozu na balkóně druhého patra budovy: Vollrad Kutscher – 21 zářných příkladů z historie elektřiny (1990–2021)
    Část instalace na venkovním ochozu na balkóně druhého patra budovy: Vollrad Kutscher – 21 zářných příkladů z historie elektřiny (1990–2021)| Zdroj: Vojtěch Veškrna
  • Výrazná část výstavy je věnována několika pracím spoluzakladatelů videoartu Woodyho a Steiny Vašulkových
    Výrazná část výstavy je věnována několika pracím spoluzakladatelů videoartu Woodyho a Steiny Vašulkových| Zdroj: Jakub Stadler / Mafra / Profimedia
  • Michal Bielický a Kamila B. Richter – SEVENTYNINE (2021)
    Michal Bielický a Kamila B. Richter – SEVENTYNINE (2021)| Zdroj: Vojtěch Veškrna
  • Peter Weibel – Savoir (1966/2011)
    Peter Weibel – Savoir (1966/2011)| Zdroj: The Pudil Family Foundation
  • Marcel Duchamp – Anémic Cinéma (1926)
    Marcel Duchamp – Anémic Cinéma (1926)| Zdroj: The Pudil Family Foundation
Pohled do neustále se měnící instalace Infinity Room (2015), jejímž autorem je turecko-americký umělec Refik Anadol
Část instalace na venkovním ochozu na balkóně druhého patra budovy: Vollrad Kutscher – 21 zářných příkladů z historie elektřiny (1990–2021)
Výrazná část výstavy je věnována několika pracím spoluzakladatelů videoartu Woodyho a Steiny Vašulkových
Michal Bielický a Kamila B. Richter – SEVENTYNINE (2021)
Peter Weibel – Savoir (1966/2011)
Marcel Duchamp – Anémic Cinéma (1926)