Slepá kolej, nebo dráha budoucnosti? Češi jezdí vlakem víc než kdykoli předtím. Úroveň služeb je však nejistá

5/8
Přehled fotografií
Zavřít
  • Míst, která tvořila svébytnou železniční poetiku, bleskově ubývá nejen v Praze a okolí.
    Míst, která tvořila svébytnou železniční poetiku, bleskově ubývá nejen v Praze a okolí.| Zdroj: Zbyněk Pecák
  • Klasické „nádražky“ pomalu končí
    Klasické „nádražky“ pomalu končí| Zdroj: Zbyněk Pecák
  • Vlaky v Česku přepravily loni 200 miliónů lidí
    Vlaky v Česku přepravily loni 200 miliónů lidí| Zdroj: Zbyněk Pecák
  • České dráhy jsou jedním z největších zaměstnavatelů u nás
    České dráhy jsou jedním z největších zaměstnavatelů u nás| Zdroj: Zbyněk Pecák
  • Přejezd v Radotíně. Trať z Prahy do Berouna patří k těm nejstarším v republice.
    Přejezd v Radotíně. Trať z Prahy do Berouna patří k těm nejstarším v republice.| Zdroj: Zbyněk Pecák
  • Údržbu a rozvoj dráhy zajišťuje Správa železnic, dříve SŽDC
    Údržbu a rozvoj dráhy zajišťuje Správa železnic, dříve SŽDC| Zdroj: Zbyněk Pecák
  • I Magorova Oáza možná brzy zavře
    I Magorova Oáza možná brzy zavře| Zdroj: Zbyněk Pecák
  • Ozvěny minulosti...
    Ozvěny minulosti...| Zdroj: Zbyněk Pecák
Míst, která tvořila svébytnou železniční poetiku, bleskově ubývá nejen v Praze a okolí.
Klasické „nádražky“ pomalu končí
Vlaky v Česku přepravily loni 200 miliónů lidí
České dráhy jsou jedním z největších zaměstnavatelů u nás
Přejezd v Radotíně. Trať z Prahy do Berouna patří k těm nejstarším v republice.
Údržbu a rozvoj dráhy zajišťuje Správa železnic, dříve SŽDC
I Magorova Oáza možná brzy zavře
Ozvěny minulosti...