Felicia, Tudor, Karoq, Rapid. Víte, jak vznikaly názvy aut největší české automobilky?

6/18
Přehled fotografií
Zavřít
  • Škoda 422 Tudor
    Škoda 422 Tudor| Zdroj: autorevue.cz
  • Škoda Popular
    Škoda Popular| Zdroj: Zdeněk Vacek
  • Škoda Rapid
    Škoda Rapid| Zdroj: acz
  • Škoda Rapid
    Škoda Rapid| Zdroj: acz
  • Škoda 1101 Tudor
    Škoda 1101 Tudor
  • Škoda 440 Spartak
    Škoda 440 Spartak
  • Spartak byl chloubou socialistického průmyslu. Více se ho vyvezlo do zahraničí, než prodalo v Československu.
    Spartak byl chloubou socialistického průmyslu. Více se ho vyvezlo do zahraničí, než prodalo v Československu.| Zdroj: INT, Škoda Auto
  • Spartak byl chloubou socialistického průmyslu. Více se ho vyvezlo do zahraničí, než prodalo v Československu.
    Spartak byl chloubou socialistického průmyslu. Více se ho vyvezlo do zahraničí, než prodalo v Československu.| Zdroj: INT, Škoda Auto
  • Škoda Rapid
    Škoda Rapid| Zdroj: acz
  • Řada Popular debutovala v roce 1934. Nejdostupnějším provedením se stala "Liduška", typ 937, za cenu od 17 300 Kč. | Škoda Popular
    Řada Popular debutovala v roce 1934. Nejdostupnějším provedením se stala "Liduška", typ 937, za cenu od 17 300 Kč. | Škoda Popular| Zdroj: autorevue.cz
  • Škoda 420 Popular
    Škoda 420 Popular| Zdroj: autorevue.cz
  • Škoda 420 Popular
    Škoda 420 Popular| Zdroj: autorevue.cz
  • Škoda Popular Monte Carlo z roku 1937
    Škoda Popular Monte Carlo z roku 1937| Zdroj: Autorevue.cz
  • Škoda Popular Monte Carlo z roku 1937
    Škoda Popular Monte Carlo z roku 1937| Zdroj: Autorevue.cz
  • Škoda Popular
    Škoda Popular
  • **Škoda Popular** byl velmi úspěšný model, který vlastně pomohl vybudovat image české značky. Vyrobeno bylo necelých 20 000 kusů. Zde na fotografii je dokonce v edici Monte Carlo.
    **Škoda Popular** byl velmi úspěšný model, který vlastně pomohl vybudovat image české značky. Vyrobeno bylo necelých 20 000 kusů. Zde na fotografii je dokonce v edici Monte Carlo.
  • Škodou Popular do Kalkaty
    Škodou Popular do Kalkaty| Zdroj: archiv
  • Škoda Popular
    Škoda Popular| Zdroj: Zdeněk Vacek
Škoda 422 Tudor
Škoda Popular
Škoda Rapid
Škoda Rapid
Škoda 1101 Tudor
Škoda 440 Spartak
Spartak byl chloubou socialistického průmyslu. Více se ho vyvezlo do zahraničí, než prodalo v Československu.
Spartak byl chloubou socialistického průmyslu. Více se ho vyvezlo do zahraničí, než prodalo v Československu.
Škoda Rapid
Řada Popular debutovala v roce 1934. Nejdostupnějším provedením se stala "Liduška", typ 937, za cenu od 17 300 Kč. | Škoda Popular
Škoda 420 Popular
Škoda 420 Popular
Škoda Popular Monte Carlo z roku 1937
Škoda Popular Monte Carlo z roku 1937
Škoda Popular
**Škoda Popular** byl velmi úspěšný model, který vlastně pomohl vybudovat image české značky. Vyrobeno bylo necelých 20 000 kusů. Zde na fotografii je dokonce v edici Monte Carlo.
Škodou Popular do Kalkaty
Škoda Popular