Spartak byl chloubou socialistického průmyslu. Více se ho vyvezlo do zahraničí, než prodalo v Československu.|
Zdroj: INT, Škoda Auto
Spartak byl chloubou socialistického průmyslu. Více se ho vyvezlo do zahraničí, než prodalo v Československu.|
Zdroj: INT, Škoda Auto
Škoda Rapid|
Zdroj: acz
Řada Popular debutovala v roce 1934. Nejdostupnějším provedením se stala "Liduška", typ 937, za cenu od 17 300 Kč. | Škoda Popular|
Zdroj: autorevue.cz
Škoda 420 Popular|
Zdroj: autorevue.cz
Škoda 420 Popular|
Zdroj: autorevue.cz
Škoda Popular Monte Carlo z roku 1937|
Zdroj: Autorevue.cz
Škoda Popular Monte Carlo z roku 1937|
Zdroj: Autorevue.cz
Škoda Popular
**Škoda Popular** byl velmi úspěšný model, který vlastně pomohl vybudovat image české značky. Vyrobeno bylo necelých 20 000 kusů. Zde na fotografii je dokonce v edici Monte Carlo.