Alpina: Tak trochu lepší bavorák

6/6
Přehled fotografií
Zavřít
  • Kromě sériových aut produkuje Alpina též závodní vozy, jejich tovární speciály jsou úspěšné v sériích GT a vytrvalostních kláních
    Kromě sériových aut produkuje Alpina též závodní vozy, jejich tovární speciály jsou úspěšné v sériích GT a vytrvalostních kláních| Zdroj: Petr Homolka
  • B5 sice neumí pohon 4x4, zato může mít supersilný a úsporný turbodiesel se 700 newtonmetry s šestilitrovou spotřebou
    B5 sice neumí pohon 4x4, zato může mít supersilný a úsporný turbodiesel se 700 newtonmetry s šestilitrovou spotřebou| Zdroj: Petr Homolka
  • Výrobce nabízí bezbřehou individualizaci, čalounit lze třeba i tlačítka uvnitř. Sedadlům nechybějí vlastní emblémy.
    Výrobce nabízí bezbřehou individualizaci, čalounit lze třeba i tlačítka uvnitř. Sedadlům nechybějí vlastní emblémy.| Zdroj: Petr Homolka
  • Turbínovitý design kol ctí Alpina už léta, stejně jako kombinaci modré a zelené barvy
    Turbínovitý design kol ctí Alpina už léta, stejně jako kombinaci modré a zelené barvy| Zdroj: Petr Homolka
  • Výhradně přeplňované motory se chlubí hrdým emblémem, proti standardním BMW je v alpině jiných asi 40 procent dílů
    Výhradně přeplňované motory se chlubí hrdým emblémem, proti standardním BMW je v alpině jiných asi 40 procent dílů| Zdroj: Petr Homolka
  • Každá alpina je originálem s typickou plaketkou uvnitř – naše „bé-trojka“ byla třetí vyprodukovaná na světě
    Každá alpina je originálem s typickou plaketkou uvnitř – naše „bé-trojka“ byla třetí vyprodukovaná na světě| Zdroj: Petr Homolka
Kromě sériových aut produkuje Alpina též závodní vozy, jejich tovární speciály jsou úspěšné v sériích GT a vytrvalostních kláních
B5 sice neumí pohon 4x4, zato může mít supersilný a úsporný turbodiesel se 700 newtonmetry s šestilitrovou spotřebou
Výrobce nabízí bezbřehou individualizaci, čalounit lze třeba i tlačítka uvnitř. Sedadlům nechybějí vlastní emblémy.
Turbínovitý design kol ctí Alpina už léta, stejně jako kombinaci modré a zelené barvy
Výhradně přeplňované motory se chlubí hrdým emblémem, proti standardním BMW je v alpině jiných asi 40 procent dílů
Každá alpina je originálem s typickou plaketkou uvnitř – naše „bé-trojka“ byla třetí vyprodukovaná na světě