Sbohem, Nokie. Vítej, Facebooku. Takhle se proměnil seznam nejcennějších značek světa

5/10
Přehled fotografií
Zavřít
  • Apple se zabetonoval na prvním místě: vyrostl o 19 %.
    Apple se zabetonoval na prvním místě: vyrostl o 19 %.| Zdroj: archiv
  • Hodnota značky IBM vyrostla o 15 % a přeskočila Google
    Hodnota značky IBM vyrostla o 15 % a přeskočila Google| Zdroj: archiv
  • Hodnota brandu Google 2 roky za sebou klesá, což jej stálo 2. místo. Pro Google je to nejhorší umístění od roku 2006
    Hodnota brandu Google 2 roky za sebou klesá, což jej stálo 2. místo. Pro Google je to nejhorší umístění od roku 2006| Zdroj: archiv
  • Fast foodu McDonalds se daří - vyrostl o 17 %. I'm loving it?
    Fast foodu McDonalds se daří - vyrostl o 17 %. I'm loving it?| Zdroj: archiv
  • Microsoft poklesl o dvě procenta a dotírá se na něj dvojblok Marlboro - CocaCola
    Microsoft poklesl o dvě procenta a dotírá se na něj dvojblok Marlboro - CocaCola| Zdroj: archiv
  • Coa-Cola rostla jen o procento. Tímto tempem ji za rok přeskočí Marlboro
    Coa-Cola rostla jen o procento. Tímto tempem ji za rok přeskočí Marlboro| Zdroj: archiv
  • Marlboro vyrostlo o devět procent - Thank You For Smoking
    Marlboro vyrostlo o devět procent - Thank You For Smoking| Zdroj: archiv
  • AT&T stagnuje - klesl o kosmetické procento.
    AT&T stagnuje - klesl o kosmetické procento.| Zdroj: archiv
  • Verizon vyrostl o 15 % a dostal se tak do první desítky
    Verizon vyrostl o 15 % a dostal se tak do první desítky| Zdroj: archiv
  • První z čínských obrů za sebou nemá dobrý rok, ztratil 18 % hodnoty. Z první desítky je na tom nejhůře.
    První z čínských obrů za sebou nemá dobrý rok, ztratil 18 % hodnoty. Z první desítky je na tom nejhůře.| Zdroj: archiv
Apple se zabetonoval na prvním místě: vyrostl o 19 %.
Hodnota značky IBM vyrostla o 15 % a přeskočila Google
Hodnota brandu Google 2 roky za sebou klesá, což jej stálo 2. místo. Pro Google je to nejhorší umístění od roku 2006
Fast foodu McDonalds se daří - vyrostl o 17 %. I'm loving it?
Microsoft poklesl o dvě procenta a dotírá se na něj dvojblok Marlboro - CocaCola
Coa-Cola rostla jen o procento. Tímto tempem ji za rok přeskočí Marlboro
Marlboro vyrostlo o devět procent - Thank You For Smoking
AT&T stagnuje - klesl o kosmetické procento.
Verizon vyrostl o 15 % a dostal se tak do první desítky
První z čínských obrů za sebou nemá dobrý rok, ztratil 18 % hodnoty. Z první desítky je na tom nejhůře.