Pozor na falešné zprávy!

3/6
Přehled fotografií
Zavřít
  • Z REPORTÁŽE THE ONION: Časopis Business Week vydal žebříček kvality letišť. Na samotném dně je mezinárodní letiště Franze Kafky.
    Z REPORTÁŽE THE ONION: Časopis Business Week vydal žebříček kvality letišť. Na samotném dně je mezinárodní letiště Franze Kafky.| Zdroj: Youtube.com
  • Zpráva uvádí, že zdejší průměrné zpoždění je o 31 hodin delší než na druhém nejhorším letišti. Cestující zde na svůj let čekají týdny a v některých případech i měsíce.
    Zpráva uvádí, že zdejší průměrné zpoždění je o 31 hodin delší než na druhém nejhorším letišti. Cestující zde na svůj let čekají týdny a v některých případech i měsíce.| Zdroj: Youtube.com
  • Hlášení na letišti FK: „Předčasně přistávající odlety a opožděně odlétající přílety mohou být zrušeny nebo zpožděny bez předchozího ohlášení.“
    Hlášení na letišti FK: „Předčasně přistávající odlety a opožděně odlétající přílety mohou být zrušeny nebo zpožděny bez předchozího ohlášení.“| Zdroj: Youtube.com
  • Na letišti je rovněž obtížné se orientovat. Stížnosti se týkají například systému vnitřní přepravy nebo extrémně dlouhých slepých chodeb.
    Na letišti je rovněž obtížné se orientovat. Stížnosti se týkají například systému vnitřní přepravy nebo extrémně dlouhých slepých chodeb.| Zdroj: Youtube.com
  • Z výpovědi amerického turisty: „Člověk z ostrahy se mě 80 minut ptal: ,Jste, kdo říkáte, že jste? Jste, kdo říkáte, že jste?‘ Až mi napsal na hřbet ruky ,lhář‘ a nechal mě jít.“
    Z výpovědi amerického turisty: „Člověk z ostrahy se mě 80 minut ptal: ,Jste, kdo říkáte, že jste? Jste, kdo říkáte, že jste?‘ Až mi napsal na hřbet ruky ,lhář‘ a nechal mě jít.“| Zdroj: Youtube.com
  • Vedení letiště tvrdí, že stížnosti jsou neopodstatněné: „Cestující si za všechny problémy můžou sami.“
    Vedení letiště tvrdí, že stížnosti jsou neopodstatněné: „Cestující si za všechny problémy můžou sami.“| Zdroj: Youtube.com
Z REPORTÁŽE THE ONION: Časopis Business Week vydal žebříček kvality letišť. Na samotném dně je mezinárodní letiště Franze Kafky.
Zpráva uvádí, že zdejší průměrné zpoždění je o 31 hodin delší než na druhém nejhorším letišti. Cestující zde na svůj let čekají týdny a v některých případech i měsíce.
Hlášení na letišti FK: „Předčasně přistávající odlety a opožděně odlétající přílety mohou být zrušeny nebo zpožděny bez předchozího ohlášení.“
Na letišti je rovněž obtížné se orientovat. Stížnosti se týkají například systému vnitřní přepravy nebo extrémně dlouhých slepých chodeb.
Z výpovědi amerického turisty: „Člověk z ostrahy se mě 80 minut ptal: ,Jste, kdo říkáte, že jste? Jste, kdo říkáte, že jste?‘ Až mi napsal na hřbet ruky ,lhář‘ a nechal mě jít.“
Vedení letiště tvrdí, že stížnosti jsou neopodstatněné: „Cestující si za všechny problémy můžou sami.“