Jízda jako na obláčku

3/4
Přehled fotografií
Zavřít
  • Navigace je standardem od druhého stupně Feel Pack
    Navigace je standardem od druhého stupně Feel Pack| Zdroj: Archív
  • Ačkoliv se C5 X pyšní dvěma displeji, ovládání ventilace zůstalo věrné fyzickým ovladačům, což je z hlediska ergonomie jenom dobře
    Ačkoliv se C5 X pyšní dvěma displeji, ovládání ventilace zůstalo věrné fyzickým ovladačům, což je z hlediska ergonomie jenom dobře| Zdroj: Archív
  • Externě dobíjený hybrid profituje z vyšší verze podvozku s aktivními tlumiči. Jízda je díky nim ještě příjemnější.
    Externě dobíjený hybrid profituje z vyšší verze podvozku s aktivními tlumiči. Jízda je díky nim ještě příjemnější.| Zdroj: Archív
  • Takzvanými prezidentskými tlačítky pasažér z druhé řady ovládá spolujezdcovo sedadlo
    Takzvanými prezidentskými tlačítky pasažér z druhé řady ovládá spolujezdcovo sedadlo | Zdroj: Archív
Navigace je standardem od druhého stupně Feel Pack
Ačkoliv se C5 X pyšní dvěma displeji, ovládání ventilace zůstalo věrné fyzickým ovladačům, což je z hlediska ergonomie jenom dobře
Externě dobíjený hybrid profituje z vyšší verze podvozku s aktivními tlumiči. Jízda je díky nim ještě příjemnější.
Takzvanými prezidentskými tlačítky pasažér z druhé řady ovládá spolujezdcovo sedadlo