Praktičtější sourozenec

5/4
Přehled fotografií
Zavřít
  • Zatímco Enyaq Coupé se dosud prodává pouze jako RS, konvenční sourozenec byl naopak k dispozici pouze se slabším pohonem. To se teď mění.
    Zatímco Enyaq Coupé se dosud prodává pouze jako RS, konvenční sourozenec byl naopak k dispozici pouze se slabším pohonem. To se teď mění.| Zdroj: Archív
  • Ovládání většiny palubních funkcí probíhá přes středový displej o úhlopříčce třinácti palců
    Ovládání většiny palubních funkcí probíhá přes středový displej o úhlopříčce třinácti palců| Zdroj: Archív
  • Plná kapacita zavazadelníku je o nezanedbatelných sto litrů větší než u kupé. V základní konfiguraci přitom rozdíl dosahuje pouze patnácti litrů.
    Plná kapacita zavazadelníku je o nezanedbatelných sto litrů větší než u kupé. V základní konfiguraci přitom rozdíl dosahuje pouze patnácti litrů.| Zdroj: Archív
  • Královský prostor na zadních sedadlech je dílem méně náročných požadavků na zástavbu elektrického pohonu
    Královský prostor na zadních sedadlech je dílem méně náročných požadavků na zástavbu elektrického pohonu| Zdroj: Archív
Zatímco Enyaq Coupé se dosud prodává pouze jako RS, konvenční sourozenec byl naopak k dispozici pouze se slabším pohonem. To se teď mění.
Ovládání většiny palubních funkcí probíhá přes středový displej o úhlopříčce třinácti palců
Plná kapacita zavazadelníku je o nezanedbatelných sto litrů větší než u kupé. V základní konfiguraci přitom rozdíl dosahuje pouze patnácti litrů.
Královský prostor na zadních sedadlech je dílem méně náročných požadavků na zástavbu elektrického pohonu