Brazilský krasavec

4/3
Přehled fotografií
Zavřít
  • Linie střechy postupně klesá, čímž připomíná zmíněná kupé. V tomhle případě to však nejde na vrub praktičnosti ani estetiky.
    Linie střechy postupně klesá, čímž připomíná zmíněná kupé. V tomhle případě to však nejde na vrub praktičnosti ani estetiky. | Zdroj: Petr Homolka
  • V rámci nastavení jízdních režimů si můžete měnit odezvu motoru či dvouspojkové převodovky. Adaptivní podvozek taigo nenabízí ani za příplatek.
    V rámci nastavení jízdních režimů si můžete měnit odezvu motoru či dvouspojkové převodovky. Adaptivní podvozek taigo nenabízí ani za příplatek.| Zdroj: Petr Homolka
  • Kvalita použitých materiálů je velmi slušná. Ergonomie je zaměřena především na dotykové ovládání.
    Kvalita použitých materiálů je velmi slušná. Ergonomie je zaměřena především na dotykové ovládání.| Zdroj: Petr Homolka
Linie střechy postupně klesá, čímž připomíná zmíněná kupé. V tomhle případě to však nejde na vrub praktičnosti ani estetiky.
V rámci nastavení jízdních režimů si můžete měnit odezvu motoru či dvouspojkové převodovky. Adaptivní podvozek taigo nenabízí ani za příplatek.
Kvalita použitých materiálů je velmi slušná. Ergonomie je zaměřena především na dotykové ovládání.