Nejrychlejší auta roku 2011

6/16
Přehled fotografií
Zavřít
  • Lamborghini Aventador LP700-4. Svůj debut si dobude v Ženevě. Už teď je ale jisté, že to bude jedno z nejrychlejších Lamborghini vůbec. Výrobce s nim chce pokořit hranici 2.9 sekundy z nuly na sto.
    Lamborghini Aventador LP700-4. Svůj debut si dobude v Ženevě. Už teď je ale jisté, že to bude jedno z nejrychlejších Lamborghini vůbec. Výrobce s nim chce pokořit hranici 2.9 sekundy z nuly na sto.| Zdroj: sub5zero.com
  • Keating ZKRs. Předchůdce tohoto auta, TKR dokázalo na chvíli držet světový rekord v rychlosti. Zdali se to povede i KRSku, se uvudí až v Monacu.
    Keating ZKRs. Předchůdce tohoto auta, TKR dokázalo na chvíli držet světový rekord v rychlosti. Zdali se to povede i KRSku, se uvudí až v Monacu.| Zdroj: sub5zero.com
  • Gumpert Tornate. Německý malovýrobce, který vyrobil terpve druhý model super sporťáku. Pohání ho motor vlastní výroby, který má sílu 650 koní.
    Gumpert Tornate. Německý malovýrobce, který vyrobil terpve druhý model super sporťáku. Pohání ho motor vlastní výroby, který má sílu 650 koní.| Zdroj: sub5zero.com
  • Gillet Vertigo .5 Spirit. Belgické auto s motorem 4.2 litr Maserati V8, které díky své nízké váze líta po silnici jako ďábel.
    Gillet Vertigo .5 Spirit. Belgické auto s motorem 4.2 litr Maserati V8, které díky své nízké váze líta po silnici jako ďábel.| Zdroj: sub5zero.com
  • G-Power M5 Hurricane RR. Na první pohled obyčejná "em pětka" ale po nastartování motoru pekelný ďábel s 800 koňmi a pětilitrovým motorem.
    G-Power M5 Hurricane RR. Na první pohled obyčejná "em pětka" ale po nastartování motoru pekelný ďábel s 800 koňmi a pětilitrovým motorem.| Zdroj: sub5zero.com
  • Ferrari FF. Je to pouze koncept, ale v Ženevě se nám představí už na živo. Z nuly na sto za 3.7 sekundy.
    Ferrari FF. Je to pouze koncept, ale v Ženevě se nám představí už na živo. Z nuly na sto za 3.7 sekundy.| Zdroj: sub5zero.com
  • Bugatti Veyron Super Sport. Bezesporu nejrychlejší auto na světě. Pod kapotou srkrývá 1200 koní.
    Bugatti Veyron Super Sport. Bezesporu nejrychlejší auto na světě. Pod kapotou srkrývá 1200 koní.| Zdroj: sub5zero.com
  • Bugatti Veyron Super Sport. Bezesporu nejrychlejší auto na světě. Pod kapotou srkrývá 1200 koní.
    Bugatti Veyron Super Sport. Bezesporu nejrychlejší auto na světě. Pod kapotou srkrývá 1200 koní.| Zdroj: sub5zero.com
  • Zenvo ST1. Dánský výrobce těchto super aut si účtuje z ajeden kus jeden a čtvrt milionu dolarů. Snad těch 1100 koní stojí za to.
    Zenvo ST1. Dánský výrobce těchto super aut si účtuje z ajeden kus jeden a čtvrt milionu dolarů. Snad těch 1100 koní stojí za to.| Zdroj: sub5zero.com
  • Hennessey Venom GT. V podstatě upravený Lotus Elise, který má 1200 koní a 6.2 litrový motor. Na tak lehké autíčko je to raketový pohon.
    Hennessey Venom GT. V podstatě upravený Lotus Elise, který má 1200 koní a 6.2 litrový motor. Na tak lehké autíčko je to raketový pohon.| Zdroj: sub5zero.com
  • Trans Racing Dagger GT. Jeho výrobce Trans Star Racing uvádí, že jim šlo především o rychlost, rychlost a zase rychlost. Proto má tento mazliček pod kapotou 2500 koní a na stovku se dostane za 1,5 sekundy. Jen se v něm nepozvracet
    Trans Racing Dagger GT. Jeho výrobce Trans Star Racing uvádí, že jim šlo především o rychlost, rychlost a zase rychlost. Proto má tento mazliček pod kapotou 2500 koní a na stovku se dostane za 1,5 sekundy. Jen se v něm nepozvracet| Zdroj: sub5zero.com
  • SSC Ultimate Aero II. 1350 koní, dvojité V8 turbo, krásný design. Je to snad nový sporťák snů?
    SSC Ultimate Aero II. 1350 koní, dvojité V8 turbo, krásný design. Je to snad nový sporťák snů?| Zdroj: sub5zero.com
  • Pagani Huayra. Čerstvě uniklé fotografie nástupce slavné Zondy. Motor bude pravděpodobně Mercedes AMG.
    Pagani Huayra. Čerstvě uniklé fotografie nástupce slavné Zondy. Motor bude pravděpodobně Mercedes AMG.| Zdroj: sub5zero.com
  • Li-Ion Inizio. Jak už název auta napovídá, není poháněn klasickým motorem. Je to elektromobil vyrobený  v Kalifornii.
    Li-Ion Inizio. Jak už název auta napovídá, není poháněn klasickým motorem. Je to elektromobil vyrobený v Kalifornii.| Zdroj: sub5zero.com
  • Brabus E V12 Coupé. Původně Mercedes, předělaný na mašinu s 800 koňmi pod kapotou.
    Brabus E V12 Coupé. Původně Mercedes, předělaný na mašinu s 800 koňmi pod kapotou.| Zdroj: sub5zero.com
  • Nissan GT-R. Dokáže se z nuly na stovku dostat za tři vteřiny. V poměru cena-výkon jednoznačně vede celou tabulku.
    Nissan GT-R. Dokáže se z nuly na stovku dostat za tři vteřiny. V poměru cena-výkon jednoznačně vede celou tabulku.| Zdroj: sub5zero.com
Lamborghini Aventador LP700-4. Svůj debut si dobude v Ženevě. Už teď je ale jisté, že to bude jedno z nejrychlejších Lamborghini vůbec. Výrobce s nim chce pokořit hranici 2.9 sekundy z nuly na sto.
Keating ZKRs. Předchůdce tohoto auta, TKR dokázalo na chvíli držet světový rekord v rychlosti. Zdali se to povede i KRSku, se uvudí až v Monacu.
Gumpert Tornate. Německý malovýrobce, který vyrobil terpve druhý model super sporťáku. Pohání ho motor vlastní výroby, který má sílu 650 koní.
Gillet Vertigo .5 Spirit. Belgické auto s motorem 4.2 litr Maserati V8, které díky své nízké váze líta po silnici jako ďábel.
G-Power M5 Hurricane RR. Na první pohled obyčejná "em pětka" ale po nastartování motoru pekelný ďábel s 800 koňmi a pětilitrovým motorem.
Ferrari FF. Je to pouze koncept, ale v Ženevě se nám představí už na živo. Z nuly na sto za 3.7 sekundy.
Bugatti Veyron Super Sport. Bezesporu nejrychlejší auto na světě. Pod kapotou srkrývá 1200 koní.
Bugatti Veyron Super Sport. Bezesporu nejrychlejší auto na světě. Pod kapotou srkrývá 1200 koní.
Zenvo ST1. Dánský výrobce těchto super aut si účtuje z ajeden kus jeden a čtvrt milionu dolarů. Snad těch 1100 koní stojí za to.
Hennessey Venom GT. V podstatě upravený Lotus Elise, který má 1200 koní a 6.2 litrový motor. Na tak lehké autíčko je to raketový pohon.
Trans Racing Dagger GT. Jeho výrobce Trans Star Racing uvádí, že jim šlo především o rychlost, rychlost a zase rychlost. Proto má tento mazliček pod kapotou 2500 koní a na stovku se dostane za 1,5 sekundy. Jen se v něm nepozvracet
SSC Ultimate Aero II. 1350 koní, dvojité V8 turbo, krásný design. Je to snad nový sporťák snů?
Pagani Huayra. Čerstvě uniklé fotografie nástupce slavné Zondy. Motor bude pravděpodobně Mercedes AMG.
Li-Ion Inizio. Jak už název auta napovídá, není poháněn klasickým motorem. Je to elektromobil vyrobený  v Kalifornii.
Brabus E V12 Coupé. Původně Mercedes, předělaný na mašinu s 800 koňmi pod kapotou.
Nissan GT-R. Dokáže se z nuly na stovku dostat za tři vteřiny. V poměru cena-výkon jednoznačně vede celou tabulku.