25 současných i historických sexistických reklam. Proč muži dělají ze žen otroky?
1
/
25
Přehled fotografií
Zavřít
Zde ženu ovládá muž joystickem.
|
Zdroj: businessinsider.com.
“Pokud jí fouknete dým do obličeje, bude vaše.”
|
Zdroj: businessinsider.com.
Zde si ze ženy rovnou udělali věšák, stůl a botník v jednom.
|
Zdroj: businessinsider.com.
Dejte ženu tam, kam patří.
|
Zdroj: businessinsider.com.
Tak jednoduchý DVD přehrávač, že ho zvládne spustit i vaše žena.
|
Zdroj: businessinsider.com.
Tento kečup se otevírá tak snadno, že to zvládne i žena.
|
Zdroj: businessinsider.com.
Ruská značka vodky Stil vyhlásila v roce 2008 soutěž, ve které jste mohli vyhrát ruskou ženu do domácnosti.
|
Zdroj: businessinsider.com.
Kupte ženě diamanty a bude mít váš humor opět ráda.
|
Zdroj: businessinsider.com.
Žena žehlí, muž čte noviny.
|
Zdroj: businessinsider.com.
Pokud si nekoupíte tyto svetry, nedáme do další reklamy modelk, ale modela.
|
Zdroj: businessinsider.com.
Tvrdší varianta gangbangu.
|
Zdroj: businessinsider.com.
Gangbang jako reklama.
|
Zdroj: businessinsider.com.
,,Žádnej stres, miláčku, sice si připálila jídlo, ale nespálila si pivo.”
|
Zdroj: businessinsider.com.
Dokonalá přitažlivost.
|
Zdroj: businessinsider.com.
Toto auto uřídí i vaše žena.
|
Zdroj: businessinsider.com.
Ženy odpovídají za nehody, protože se za volantem líčí.
|
Zdroj: businessinsider.com.
Kupte si Volkswagen. Pokud s ním vaše žena nabourá, dá se auto lehce opravit.
|
Zdroj: businessinsider.com.
Pokud se chcete vdát, zhubněte.
|
Zdroj: businessinsider.com.
Kupte si tyto vitamíny a zhubněte při domácích pracech.
|
Zdroj: businessinsider.com.
Pokud koupíte tyto spotřebiče, potěšíte svojí maminku.
|
Zdroj: businessinsider.com.
Co jiného dát ženě na Valentýna než novou pračku a sušičku.
|
Zdroj: businessinsider.com.
“Tato cena možná způsobí vašemu muži infarkt. Ale nebojte se, šaty máme i v černé.”
|
Zdroj: businessinsider.com.
Zde je návod, jak zmanipulovat manžela, aby vám koupil spotřebič do domácnosti. Nejprve má žena zakroužkovat, jaké spotřebiče chce. Pokud je muž nekoupí, má se žena rozplakat. Pak muž už jistě půjde žehličku koupit.
|
Zdroj: businessinsider.com.
Tato reklama je moderní. Ovšem je daleko brutálnější než ta předchozí.
|
Zdroj: businessinsider.com.
V angličtině existuje ustálené spojení „walk over women”, což znamená nerespektování žen kvůli tomu, že jsou ženy. Na tomto obrázku se tak stalo doslova.
|
Zdroj: businessinsider.com.
Zavřít