Vánoce, kdy jste dostal vidle, brankářskou hokejku nebo sněžnice, si budete pamatovat

2/2
Přehled fotografií
Zavřít
  • „Absolventský film na FAMU jsem točil v Berlíně se španěl­ským režisérem Claudiem ­Niubòem. Byl to dokument o mexickém malíři Josém Renauovi. Pak jsem musel na vojnu, a tím to skončilo.“
    „Absolventský film na FAMU jsem točil v Berlíně se španěl­ským režisérem Claudiem ­Niubòem. Byl to dokument o mexickém malíři Josém Renauovi. Pak jsem musel na vojnu, a tím to skončilo.“| Zdroj: Nguyen Phuong Thao
  • Milan Munclinger se mě zeptal, proč nehraju na zobcovou flétnu Vivaldiho koncerty. „Ty přece nejsou psaný pro zobcovku,“ bránil jsem se. „To teda jsou,“ oponoval, „na příčnou flétnu se hrajou jen proto, že na zobcovou nikdo pořádně neumí.“ Tak jsem se naštval, naučil se je a on mě vzal do kapely.
    Milan Munclinger se mě zeptal, proč nehraju na zobcovou flétnu Vivaldiho koncerty. „Ty přece nejsou psaný pro zobcovku,“ bránil jsem se. „To teda jsou,“ oponoval, „na příčnou flétnu se hrajou jen proto, že na zobcovou nikdo pořádně neumí.“ Tak jsem se naštval, naučil se je a on mě vzal do kapely.| Zdroj: Nguyen Phuong Thao
„Absolventský film na FAMU jsem točil v Berlíně se španěl­ským režisérem Claudiem ­Niubòem. Byl to dokument o mexickém malíři Josém Renauovi. Pak jsem musel na vojnu, a tím to skončilo.“
Milan Munclinger se mě zeptal, proč nehraju na zobcovou flétnu Vivaldiho koncerty. „Ty přece nejsou psaný pro zobcovku,“ bránil jsem se. „To teda jsou,“ oponoval, „na příčnou flétnu se hrajou jen proto, že na zobcovou nikdo pořádně neumí.“ Tak jsem se naštval, naučil se je a on mě vzal do kapely.