Florence Miailhe: Příběh útěku mojí prababičky, babičky a maminky se stále opakuje. Jen v jiných kulisách

3/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Celovečerní film Přes hranici vznikl technikou olejomalby na sklo. „Mám tuto techniku ráda, používala jsem ji už u svých některých krátkometrážních filmů. Vyžaduje naprosté soustředění a dává vám velkou svobodu. Vše se vytváří přímo pod kamerou.“
    Celovečerní film Přes hranici vznikl technikou olejomalby na sklo. „Mám tuto techniku ráda, používala jsem ji už u svých některých krátkometrážních filmů. Vyžaduje naprosté soustředění a dává vám velkou svobodu. Vše se vytváří přímo pod kamerou.“| Zdroj: Maurfilm
  • Celovečerní film Přes hranici vznikl technikou olejomalby na sklo. „Mám tuto techniku ráda, používala jsem ji už u svých některých krátkometrážních filmů. Vyžaduje naprosté soustředění a dává vám velkou svobodu. Vše se vytváří přímo pod kamerou.“
    Celovečerní film Přes hranici vznikl technikou olejomalby na sklo. „Mám tuto techniku ráda, používala jsem ji už u svých některých krátkometrážních filmů. Vyžaduje naprosté soustředění a dává vám velkou svobodu. Vše se vytváří přímo pod kamerou.“| Zdroj: Maurfilm
  • Celovečerní film Přes hranici vznikl technikou olejomalby na sklo. „Mám tuto techniku ráda, používala jsem ji už u svých některých krátkometrážních filmů. Vyžaduje naprosté soustředění a dává vám velkou svobodu. Vše se vytváří přímo pod kamerou.“
    Celovečerní film Přes hranici vznikl technikou olejomalby na sklo. „Mám tuto techniku ráda, používala jsem ji už u svých některých krátkometrážních filmů. Vyžaduje naprosté soustředění a dává vám velkou svobodu. Vše se vytváří přímo pod kamerou.“| Zdroj: Maurfilm
  • „Pro film Přes hranici jsem měla k dispozici tři týmy animátorek. Jeden tým byl v Praze, druhý v Toulouse a třetí v Lipsku. Připadala jsem si jako šéf výtvarného orchestru“.
    „Pro film Přes hranici jsem měla k dispozici tři týmy animátorek. Jeden tým byl v Praze, druhý v Toulouse a třetí v Lipsku. Připadala jsem si jako šéf výtvarného orchestru“.| Zdroj: Maurfilm
  • „Pracujete na několika skleněných tabulích umístěných nad sebou. Před sebou vidíte, co vám vzniká pod rukama. Když se něco nepovede, musíte začít znovu.“
    „Pracujete na několika skleněných tabulích umístěných nad sebou. Před sebou vidíte, co vám vzniká pod rukama. Když se něco nepovede, musíte začít znovu.“| Zdroj: Maurfilm
Celovečerní film Přes hranici vznikl technikou olejomalby na sklo. „Mám tuto techniku ráda, používala jsem ji už u svých některých krátkometrážních filmů. Vyžaduje naprosté soustředění a dává vám velkou svobodu. Vše se vytváří přímo pod kamerou.“
Celovečerní film Přes hranici vznikl technikou olejomalby na sklo. „Mám tuto techniku ráda, používala jsem ji už u svých některých krátkometrážních filmů. Vyžaduje naprosté soustředění a dává vám velkou svobodu. Vše se vytváří přímo pod kamerou.“
Celovečerní film Přes hranici vznikl technikou olejomalby na sklo. „Mám tuto techniku ráda, používala jsem ji už u svých některých krátkometrážních filmů. Vyžaduje naprosté soustředění a dává vám velkou svobodu. Vše se vytváří přímo pod kamerou.“
„Pro film Přes hranici jsem měla k dispozici tři týmy animátorek. Jeden tým byl v Praze, druhý v Toulouse a třetí v Lipsku. Připadala jsem si jako šéf výtvarného orchestru“.
„Pracujete na několika skleněných tabulích umístěných nad sebou. Před sebou vidíte, co vám vzniká pod rukama. Když se něco nepovede, musíte začít znovu.“