Letadlo zkonstruované už v roce 1961 sice několik let neletělo, což však dvojici kamarádů nijak neodradilo a na podzim předloňského roku odletěli do Kalifornie bellanku definitivně koupit. Po následných deseti dnech montování se letecká „dáma“ znovu vznesla do vzduchu.|
Zdroj: Archív rodiny Kolduškových
„Na letišti v Montrealu nás letový dispečer zařadil do fronty mezi obrovská letadla, která mají mnohem vyšší přistávací rychlost – a tak jsme oproti naší běžné přistávací rychlosti 160 kilometrů v hodině museli přistávat bez vysunutých klapek rychlostí asi 260 kilometrů v hodině.“|
Zdroj: Archív rodiny Kolduškových
Po celou dobu cestování napříč Spojenými státy se snažili létat ve výšce 10 tisíc stop, tedy lehce přes tři kilometry – v ní má letadlo nejnižší spotřebu.|
Zdroj: Archív rodiny Kolduškových