Když zdravotníci chybují: Jak fungují systémy, které mají hlídat omyly v nemocnicích? A co může dělat pacient?

1/3
Přehled fotografií
Zavřít
  • Praxe v IKEM: Na základní údaje se pacienta při cestě   na operaci zdravotníci zeptají celkem 5krát
    Praxe v IKEM: Na základní údaje se pacienta při cestě na operaci zdravotníci zeptají celkem 5krát| Zdroj: IKEM
  • David Marx, ředitel Spojené akreditační komise (SAK),   lékař a proděkan 3. lékařské fakulty UK v Praze
    David Marx, ředitel Spojené akreditační komise (SAK), lékař a proděkan 3. lékařské fakulty UK v Praze| Zdroj: Zbyněk Pecák
  • Martina Šochmanová, náměstkyně ředitele pro ošetřovatelskou péči a kvalitu v IKEM
    Martina Šochmanová, náměstkyně ředitele pro ošetřovatelskou péči a kvalitu v IKEM| Zdroj: Zbyněk Pecák
Praxe v IKEM: Na základní údaje se pacienta při cestě   na operaci zdravotníci zeptají celkem 5krát
David Marx, ředitel Spojené akreditační komise (SAK),   lékař a proděkan 3. lékařské fakulty UK v Praze
Martina Šochmanová, náměstkyně ředitele pro ošetřovatelskou péči a kvalitu v IKEM