Rozmach umělé inteligence zasáhl i vzdělávání. Jak virtuální asistent přispívá k učení či k podvádění

1/3
Přehled fotografií
Zavřít
  • Tomáš Janovec studuje přímo inteligentní systémy. Riziko AI vidí hlavně v možné tvorbě dezinformací.
    Tomáš Janovec studuje přímo inteligentní systémy. Riziko AI vidí hlavně v možné tvorbě dezinformací.| Zdroj: Zbyněk Pecák
  • Jiří Valášek při hodině informatiky. ZŠ Jižní je jednou z pilotních škol v projektu AI dětem.
    Jiří Valášek při hodině informatiky. ZŠ Jižní je jednou z pilotních škol v projektu AI dětem.| Zdroj: Zbyněk Pecák
  • Pavel Satrapa, prorektor pro informatiku, Technická univerzita v Liberci
    Pavel Satrapa, prorektor pro informatiku, Technická univerzita v Liberci| Zdroj: Zbyněk Pecák
Tomáš Janovec studuje přímo inteligentní systémy. Riziko AI vidí hlavně v možné tvorbě dezinformací.
Jiří Valášek při hodině informatiky. ZŠ Jižní je jednou z pilotních škol v projektu AI dětem.
Pavel Satrapa, prorektor pro informatiku, Technická univerzita v Liberci