Samostatní Finové: Učit se skrz zážitky aneb Výlet do tajemství velmi oceňovaného vzdělávacího systému

1/5
Přehled fotografií
Zavřít
  • Polední pauza na promrzlých prolézačkách
    Polední pauza na promrzlých prolézačkách| Zdroj: Jakub Švejkovský
  • Úlohou učitele je spoluobjevit talent dítěte
    Úlohou učitele je spoluobjevit talent dítěte| Zdroj: Jakub Švejkovský
  • Přeměřování šuplerami
    Přeměřování šuplerami| Zdroj: Jakub Švejkovský
  • Do skříně plné nářadí mají všechny děti neomezený přístup
    Do skříně plné nářadí mají všechny děti neomezený přístup| Zdroj: Jakub Švejkovský
  • Phenomenon-based learning. Zní to složitě, ale je to „obyčejné“ učení se zážitky.
    Phenomenon-based learning. Zní to složitě, ale je to „obyčejné“ učení se zážitky.| Zdroj: Jakub Švejkovský
Polední pauza na promrzlých prolézačkách
Úlohou učitele je spoluobjevit talent dítěte
Přeměřování šuplerami
Do skříně plné nářadí mají všechny děti neomezený přístup
Phenomenon-based learning. Zní to složitě, ale je to „obyčejné“ učení se zážitky.