(edit) Sabagiro
3
/
16
Přehled fotografií
Zavřít
Modrá a bílá jsou typickými zimními barvami Čiatury a Ichtvisi
|
Zdroj: Peter Hupka
Čiaturské lanovky jsou rezavé, ale funkční
|
Zdroj: Peter Hupka
Pohoda na palubě: domácí jsou na cestování lanovkami zvyklí
|
Zdroj: Peter Hupka
Ikonická červeno-bílá sabagiro jezdí ze všech nejvýše nad dolinou Kvirily
|
Zdroj: Peter Hupka
Údolní stanice lanovky “Dvadcať pervyj rudnik“ funguje od padesátého třetího roku bez výrazné renovace
|
Zdroj: Peter Hupka
Pohled na centrum z horní stanice lanovky “Mir“
|
Zdroj: Peter Hupka
Ichtvisi ztělesňuje čiaturský “industriál“ v plné kráse
|
Zdroj: Peter Hupka
Čiaturské děti mají jízdu lanovkou nejraději
|
Zdroj: Peter Hupka
Stanice operátora, odkud se řídí chod motoru i brzda
|
Zdroj: Peter Hupka
Signalizační stanoviště: úkolem obsluhy je zazvonit do druhé stanice, když se kabinka naplní
|
Zdroj: Peter Hupka
Stanice lanovky přemosťující dolinu Kvirily
|
Zdroj: Peter Hupka
Současný muzejní palubní telefon lanovky “Dvadcať pervyj rudnik“
|
Zdroj: Peter Hupka
Cestujícími lanovky do Sarega jsou nejčastější domácí vesničané
|
Zdroj: Peter Hupka
Zpočátku je těžké uvěřit, že uvnitř takových kabinek cestují lidé
|
Zdroj: Peter Hupka
Nahoru a zase dolů: cestování na lanech je tu nejběžnějším způsobem městské dopravy
|
Zdroj: Peter Hupka
Nejstrmější z lanových drah ve městě
|
Zdroj: Peter Hupka
Zavřít