Lidlgate stále hýbe internetem, podívejte se na nejlepší koláže, které se objevily na sociálních sítích

4/15
Přehled fotografií
Zavřít
  • Jedna z prvních reakcí řetězce Lidl ČR na kritiku za modela tmavé pleti. Bod pro Lidl.
    Jedna z prvních reakcí řetězce Lidl ČR na kritiku za modela tmavé pleti. Bod pro Lidl.| Zdroj: Facebook Lidl Česká republika
  • Alza reagovala rychle a vtipně. Karel Černoch za korunu.
    Alza reagovala rychle a vtipně. Karel Černoch za korunu.| Zdroj: Alza.CZ
  • Pozadu nezůstala ani oblíbená facebooková stránka Autentické citáty.
    Pozadu nezůstala ani oblíbená facebooková stránka Autentické citáty.| Zdroj: Autentické citáty
  • Na situaci reagovala také společnosti Connect It.
    Na situaci reagovala také společnosti Connect It.| Zdroj: Connect it
  • Lidlu se pomyslně zastala také oblíbená značka alkoholu.
    Lidlu se pomyslně zastala také oblíbená značka alkoholu.| Zdroj: Jägermeister
  • Drsný humor, který baví mnoho lidí. Zároveň však ukazuje absurditu celé "kauzy".
    Drsný humor, který baví mnoho lidí. Zároveň však ukazuje absurditu celé "kauzy".| Zdroj: Autentické citáty
  • Svým osobitým způsobem se vyjádřil také mladý politik Dominik Feri.
    Svým osobitým způsobem se vyjádřil také mladý politik Dominik Feri.| Zdroj: Dominik Feri
  • Dominik Feri možná nejlépe vystihl podstatu celé kauzy.
    Dominik Feri možná nejlépe vystihl podstatu celé kauzy.| Zdroj: Dominik Feri
  • Vytvořil známý provokatér Tomáš Břínek.
    Vytvořil známý provokatér Tomáš Břínek.| Zdroj: Tomáš Břínek/TMBK
  • Pověstná česká lidová tvořivost se včera prohnala sociálními sítěmi.
    Pověstná česká lidová tvořivost se včera prohnala sociálními sítěmi.| Zdroj: Hnutí Nevím
  • Leták, který vzbudil na internetu velké emoce
    Leták, který vzbudil na internetu velké emoce| Zdroj: Jakub Poláček
  • O mikinu z letáku nebyl příliš zájem, přesto za dvě hodiny zmizely tři kousky
    O mikinu z letáku nebyl příliš zájem, přesto za dvě hodiny zmizely tři kousky| Zdroj: Jakub Poláček
  • Lidl si vybral pro propagaci pánské módy modela tmavé pleti
    Lidl si vybral pro propagaci pánské módy modela tmavé pleti| Zdroj: Lidl Česká republika
  • Lidl si vybral pro propagaci pánské módy modela tmavé pleti
    Lidl si vybral pro propagaci pánské módy modela tmavé pleti| Zdroj: Lidl Česká republika
  • Lidl si vybral pro propagaci pánské módy modela tmavé pleti
    Lidl si vybral pro propagaci pánské módy modela tmavé pleti| Zdroj: Lidl Česká republika
Jedna z prvních reakcí řetězce Lidl ČR na kritiku za modela tmavé pleti. Bod pro Lidl.
Alza reagovala rychle a vtipně. Karel Černoch za korunu.
Pozadu nezůstala ani oblíbená facebooková stránka Autentické citáty.
Na situaci reagovala také společnosti Connect It.
Lidlu se pomyslně zastala také oblíbená značka alkoholu.
Drsný humor, který baví mnoho lidí. Zároveň však ukazuje absurditu celé "kauzy".
Svým osobitým způsobem se vyjádřil také mladý politik Dominik Feri.
Dominik Feri možná nejlépe vystihl podstatu celé kauzy.
Vytvořil známý provokatér Tomáš Břínek.
Pověstná česká lidová tvořivost se včera prohnala sociálními sítěmi.
Leták, který vzbudil na internetu velké emoce
O mikinu z letáku nebyl příliš zájem, přesto za dvě hodiny zmizely tři kousky
Lidl si vybral pro propagaci pánské módy modela tmavé pleti
Lidl si vybral pro propagaci pánské módy modela tmavé pleti
Lidl si vybral pro propagaci pánské módy modela tmavé pleti