Použijte jen to, co potřebujete|
Zdroj: list25.com
Tímto způsobem se v Istanbulu snažili povzbudit chuť lidí číst poezii. Na každé lavičce byla jedna báseň tureckého básníka|
Zdroj: list25.com
Sezení jen na vlastní nebezpečí. Vede tudy totiž kaskadérská dráha|
Zdroj: list25.com
"Podívejte, jakou práce může dát posadit se." Lavička má přiblížit svět očima dítěte|
Zdroj: list25.com
Extrémně bezpečné|
Zdroj: list25.com
Podobný princip jako u reklamy na Becherovku, jen z odlišného důvodu - firma Gelatoni taktně naznačuje, co by se mohlo stát, kdybyste přestali dbát o svou dobrou fyzickou kondici|
Zdroj: list25.com
"Jsme blíže, než si myslíte." Reklama na Marylhurstskou univerzitu|
Zdroj: list25.com
Lavičky v Torontu navozují pocit, že lidé nečekají na autobusové zastávce, ale sedí na lanovce|
Zdroj: list25.com
Stylová úprava laviček v období Vánoc|
Zdroj: list25.com
Tady na té lavičce se nemá co sedět|
Zdroj: list25.com
Záchranné vesty najdete pod sedačkami|
Zdroj: list25.com
Hlavně se neumazat od čokolády...|
Zdroj: list25.com
Centrum pro výzkum rakoviny ve Velké Británii tímto způsobem připomíná důležitost své práce. Na lavičce je napsáno: "Susan James tady ráda sedávala a díky výzkumu centra tu sedává stále"|
Zdroj: list25.com
Lavička IKEA je, jak kdyby ji přenesli z obýváku|
Zdroj: list25.com
Pro zahřátí. Reklama na instantní polévku|
Zdroj: list25.com
Noviny Hinz & Kunzt upozorňují na problematiku bezdomovectví: "Nedopusťte, aby se toto místo stalo domovem."|
Zdroj: list25.com
Reklama na noviny: Malé rozměrem, ale těžké obsahem|
Zdroj: list25.com
Lavička Amnesty International v Barceloně je upravena jako elektrické křeslo a vyjadřuje tak protest proti trestu smrti|
Zdroj: list25.com