Fór, nebo fail? 15 reklam, co balancuje na hraně

6/15
Přehled fotografií
Zavřít
  • Rakouská reklama láká na bufet „sněz, co zvládneš“.
    Rakouská reklama láká na bufet „sněz, co zvládneš“.| Zdroj: Creative Ad Awards/Ads of the World
  • Když dánská společnost Bornholm přišla s reklamou na cider „Vše přírodní“, nikdo netušil, že to myslí doslova.
    Když dánská společnost Bornholm přišla s reklamou na cider „Vše přírodní“, nikdo netušil, že to myslí doslova.| Zdroj: Creative Ad Awards/Ads of the World
  • Hranolky od babičky minus pruda od babičky.
    Hranolky od babičky minus pruda od babičky. | Zdroj: Creative Ad Awards/Ads of the World
  • Naučte se pořádně anglicky, zkomolené texty zabíjejí muziku. Reklama na jazykovou školu v Brazílii.
    Naučte se pořádně anglicky, zkomolené texty zabíjejí muziku. Reklama na jazykovou školu v Brazílii.| Zdroj: Creative Ad Awards/Ads of the World
  • Spaní venku je jen pro hmyz, my nabízíme pokoje. Reklama hostelu Kokopelli v Peru.
    Spaní venku je jen pro hmyz, my nabízíme pokoje. Reklama hostelu Kokopelli v Peru.| Zdroj: Creative Ad Awards/Ads of the World
  • Francouzské sdružení proti AIDS v reklamě upozorňuje, že pokud nepoužíváte kondom, tak nemějte ani sex. To raději navlékejte korálky.
    Francouzské sdružení proti AIDS v reklamě upozorňuje, že pokud nepoužíváte kondom, tak nemějte ani sex. To raději navlékejte korálky.| Zdroj: Creative Ad Awards/Ads of the World
  • Na léto v Londýně lákaly rychlovlaky Eurostar.
    Na léto v Londýně lákaly rychlovlaky Eurostar.| Zdroj: Creative Ad Awards/Ads of the World
  • Reklama z Jižní Afriky hodlá pojistit auta a zaměřuje se jen na ženy, protože, jak vidíme z obrázku, muži jsou hloupí a riskují.
    Reklama z Jižní Afriky hodlá pojistit auta a zaměřuje se jen na ženy, protože, jak vidíme z obrázku, muži jsou hloupí a riskují.| Zdroj: Creative Ad Awards/Ads of the World
  • Takhle podle jedné francouzské reklamy vidí děti svět.
    Takhle podle jedné francouzské reklamy vidí děti svět.| Zdroj: Creative Ad Awards/Ads of the World
  • Polská reklama firmy Otrivin doporučuje vyčistit nos pomocí flétny.
    Polská reklama firmy Otrivin doporučuje vyčistit nos pomocí flétny.| Zdroj: Creative Ad Awards/Ads of the World
  • Brazilský nápoj Mineirinho Zero podle všeho zachrání i oběšence.
    Brazilský nápoj Mineirinho Zero podle všeho zachrání i oběšence.| Zdroj: Creative Ad Awards/Ads of the World
  • Tato reklama švýcarské firmy Weltifurrer měla podle všeho vyřešit záhadu Mony Lisy. Ale jednalo se o pouhé cestování.
    Tato reklama švýcarské firmy Weltifurrer měla podle všeho vyřešit záhadu Mony Lisy. Ale jednalo se o pouhé cestování.| Zdroj: Creative Ad Awards/Ads of the World
  • Narodil se nový klaun. To když v Indii otevřeli novou pobočku fast foodu.
    Narodil se nový klaun. To když v Indii otevřeli novou pobočku fast foodu.| Zdroj: Creative Ad Awards/Ads of the World
  • Buráky KayaKing jsou tak velké, že zaskočí i slonovi, inzerce z Indonésie.
    Buráky KayaKing jsou tak velké, že zaskočí i slonovi, inzerce z Indonésie. | Zdroj: Creative Ad Awards/Ads of the World
  • Lucemburská reklama na kino, realita prý stojí za prd.
    Lucemburská reklama na kino, realita prý stojí za prd.| Zdroj: Creative Ad Awards/Ads of the World
Rakouská reklama láká na bufet „sněz, co zvládneš“.
Když dánská společnost Bornholm přišla s reklamou na cider „Vše přírodní“, nikdo netušil, že to myslí doslova.
Hranolky od babičky minus pruda od babičky.
Naučte se pořádně anglicky, zkomolené texty zabíjejí muziku. Reklama na jazykovou školu v Brazílii.
Spaní venku je jen pro hmyz, my nabízíme pokoje. Reklama hostelu Kokopelli v Peru.
Francouzské sdružení proti AIDS v reklamě upozorňuje, že pokud nepoužíváte kondom, tak nemějte ani sex. To raději navlékejte korálky.
Na léto v Londýně lákaly rychlovlaky Eurostar.
Reklama z Jižní Afriky hodlá pojistit auta a zaměřuje se jen na ženy, protože, jak vidíme z obrázku, muži jsou hloupí a riskují.
Takhle podle jedné francouzské reklamy vidí děti svět.
Polská reklama firmy Otrivin doporučuje vyčistit nos pomocí flétny.
Brazilský nápoj Mineirinho Zero podle všeho zachrání i oběšence.
Tato reklama švýcarské firmy Weltifurrer měla podle všeho vyřešit záhadu Mony Lisy. Ale jednalo se o pouhé cestování.
Narodil se nový klaun. To když v Indii otevřeli novou pobočku fast foodu.
Buráky KayaKing jsou tak velké, že zaskočí i slonovi, inzerce z Indonésie.
Lucemburská reklama na kino, realita prý stojí za prd.