(EXTRA) Školní předměty v 21. století

2/4
Přehled fotografií
Zavřít
  • Podle Tomáše Feřteka je klíčové, nakolik škola umí propojit výuku s děním mimo ni
    Podle Tomáše Feřteka je klíčové, nakolik škola umí propojit výuku s děním mimo ni| Zdroj: Nguyen Phuong Thao
  • Díky Exner-Bonitzově reformě v polovině 19. století vzniklo rozdělení na zhruba deset až patnáct předmětů, které tvoří kostru českého školství dodnes
    Díky Exner-Bonitzově reformě v polovině 19. století vzniklo rozdělení na zhruba deset až patnáct předmětů, které tvoří kostru českého školství dodnes| Zdroj: Profimedia.cz
  • Na rychle se měnící dobu je potřeba v rámci vzdělávacího systému podle řady odborníků zareagovat výraznými změnami. Které to budou?
    Na rychle se měnící dobu je potřeba v rámci vzdělávacího systému podle řady odborníků zareagovat výraznými změnami. Které to budou?| Zdroj: Profimedia.cz
  • Podle Ondřeje Šteffla je důležitou, ale ve škole opomíjenou sférou behaviorální ekonomie
    Podle Ondřeje Šteffla je důležitou, ale ve škole opomíjenou sférou behaviorální ekonomie| Zdroj: Pavel Hofman
Podle Tomáše Feřteka je klíčové, nakolik škola umí propojit výuku s děním mimo ni
Díky Exner-Bonitzově reformě v polovině 19. století vzniklo rozdělení na zhruba deset až patnáct předmětů, které tvoří kostru českého školství dodnes
Na rychle se měnící dobu je potřeba v rámci vzdělávacího systému podle řady odborníků zareagovat výraznými změnami. Které to budou?
Podle Ondřeje Šteffla je důležitou, ale ve škole opomíjenou sférou behaviorální ekonomie