Václav Klement stojí vpravo od Václava Vondřicha, vítěze neoficiálního mistrovství světa v Dourdanu u Paříže (1905)|
Zdroj: foto archív Škoda Auto a autora
Automobil L|
Zdroj: foto archív Škoda Auto a autora
Majitelé firmy se snažili postupovat ve shodě se svými zaměstnanci. V době první světové války tak bránili jejich mobilizaci.|
Zdroj: foto archív Škoda Auto a autora
Vzácný snímek z návštěvy prvního československého prezidenta Tomáše Garrigua Masaryka v mladoboleslavské automobilce. Vpravo od něj stojí Klement s Laurinem, mezi nimi pak bankéř Jaroslav Preiss.|
Zdroj: foto archív Škoda Auto a autora
O tři roky mladší Václav Klement se stal generálním ředitelem a po roce 1925 pod křídly firmy Škoda také generálním radou|
Zdroj: foto archív Škoda Auto a autora
Mechanik Václav Laurin se stal technickým ředitelem firmy|
Zdroj: foto archív Škoda Auto a autora
Jízdní kola s vlasteneckým označením Slavia vynikala kvalitou materiálu i zpracováním. Podle plakátu měla – včetně modelky – vážit 63 kg.|
Zdroj: foto archív Škoda Auto a autora
Rovněž motocykly existovaly v provedení pro dámy. To zohledňovalo sukně, u nichž hrozilo, že by se mohly zaplést do výpletu či řetězu.|
Zdroj: foto archív Škoda Auto a autora
Majitelé firmy se snažili postupovat ve shodě se svými zaměstnanci. V době první světové války tak bránili jejich mobilizaci.|
Zdroj: foto archív Škoda Auto a autora