Hitlerova dálnice? Je to propaganda. Führer výstavbu rychlostní silnice v Říši spíš bojkotoval

1/8
Přehled fotografií
Zavřít
  • Goebbelsova propaganda v praxi a údajný první výkop 23. září 1933. Ve skutečnosti se dálnice stavěly v Německu už před Hitlerem.
    Goebbelsova propaganda v praxi a údajný první výkop 23. září 1933. Ve skutečnosti se dálnice stavěly v Německu už před Hitlerem.| Zdroj: Profimedia.cz
  • Před 80 lety došlo k pompéznímu otevření Hitlerovy dálnice
    Před 80 lety došlo k pompéznímu otevření Hitlerovy dálnice| Zdroj: Profimedia.cz
  • Čapkem vzpomínaný Bernd Rosemeyer zahynul v rychlosti kolem 430 km/h
    Čapkem vzpomínaný Bernd Rosemeyer zahynul v rychlosti kolem 430 km/h| Zdroj: Archív
  • Oficíři si rychlé tatry velmi oblíbili...
    Oficíři si rychlé tatry velmi oblíbili...| Zdroj: Profimedia.cz
  • Na řadě míst v Německu zůstala torza
    Na řadě míst v Německu zůstala torza| Zdroj: Profimedia.cz
  • ... a VW Brouk nezapřel svou inspiraci kopřivnickým vozem
    ... a VW Brouk nezapřel svou inspiraci kopřivnickým vozem| Zdroj: Profimedia.cz
  • Při stavbě dálnic se nepoužívaly stroje, aby se zvýšila zaměstnanost
    Při stavbě dálnic se nepoužívaly stroje, aby se zvýšila zaměstnanost| Zdroj: ČTK
  • Nesporný div dopravního stavitelství lákal do Německa zahraniční motoristy
    Nesporný div dopravního stavitelství lákal do Německa zahraniční motoristy| Zdroj: Profimedia.cz
Goebbelsova propaganda v praxi a údajný první výkop 23. září 1933. Ve skutečnosti se dálnice stavěly v Německu už před Hitlerem.
Před 80 lety došlo k pompéznímu otevření Hitlerovy dálnice
Čapkem vzpomínaný Bernd Rosemeyer zahynul v rychlosti kolem 430 km/h
Oficíři si rychlé tatry velmi oblíbili...
Na řadě míst v Německu zůstala torza
... a VW Brouk nezapřel svou inspiraci kopřivnickým vozem
Při stavbě dálnic se nepoužívaly stroje, aby se zvýšila zaměstnanost
Nesporný div dopravního stavitelství lákal do Německa zahraniční motoristy