ČSA byly výkladní skříň i rodinné stříbro naší země. Co stálo za pádem kdysi slavných aerolinií?

4/6
Přehled fotografií
Zavřít
  • Pražské letiště v Ruzyni v roce 1953
    Pražské letiště v Ruzyni v roce 1953| Zdroj: ČTK / Tachezy Jan
  • Kyvadlová letecká doprava mezi Prahou a Mariánskými Lázněmi 30. července 1950 pro návštěvníky IV. mezinárodní ploché dráhy motocyklů
    Kyvadlová letecká doprava mezi Prahou a Mariánskými Lázněmi 30. července 1950 pro návštěvníky IV. mezinárodní ploché dráhy motocyklů| Zdroj: ČTK / Novák Josef
  • Plakát
    Plakát| Zdroj: Jim Heimann Collection / Getty Images
  • 29. ledna 1960 odstartovalo z Prahy k slavnostnímu letu do Bratislavy nové čtyřmotorové turbovrtulové letadlo ČSA IL-18 Moskva. Dosavadní dobu letu z Prahy do Bratislavy to zkrátilo z 80 na 45 min.
    29. ledna 1960 odstartovalo z Prahy k slavnostnímu letu do Bratislavy nové čtyřmotorové turbovrtulové letadlo ČSA IL-18 Moskva. Dosavadní dobu letu z Prahy do Bratislavy to zkrátilo z 80 na 45 min.| Zdroj: ČTK / Havelka Zdeněk
  • Odbavování cestujících v Bratislavě v 50. letech
    Odbavování cestujících v Bratislavě v 50. letech| Zdroj: ČTK / Rublič Jiří
  • V Praze přistál poslední komerční let Českých aerolinií pod značkou OK, 26. října 2024. Pasažér posledního letu Michal Pupcšík.
    V Praze přistál poslední komerční let Českých aerolinií pod značkou OK, 26. října 2024. Pasažér posledního letu Michal Pupcšík.| Zdroj: ČTK / Říhová Michaela
Pražské letiště v Ruzyni v roce 1953
Kyvadlová letecká doprava mezi Prahou a Mariánskými Lázněmi 30. července 1950 pro návštěvníky IV. mezinárodní ploché dráhy motocyklů
Plakát
29. ledna 1960 odstartovalo z Prahy k slavnostnímu letu do Bratislavy nové čtyřmotorové turbovrtulové letadlo ČSA IL-18 Moskva. Dosavadní dobu letu z Prahy do Bratislavy to zkrátilo z 80 na 45 min.
Odbavování cestujících v Bratislavě v 50. letech
V Praze přistál poslední komerční let Českých aerolinií pod značkou OK, 26. října 2024. Pasažér posledního letu Michal Pupcšík.