Dušan Klein: Řemeslo s dýmkou

1/4
Přehled fotografií
Zavřít
  • Již prvním dílem Jak svět přichází o básníky (1982) se tvůrcům podařilo vystihnout cosi nadčasově hravého. Na fotografii David Matásek a Pavel Kříž jako Kendy a Štěpán.
    Již prvním dílem Jak svět přichází o básníky (1982) se tvůrcům podařilo vystihnout cosi nadčasově hravého. Na fotografii David Matásek a Pavel Kříž jako Kendy a Štěpán.| Zdroj: Pressdata
  • Mezi zásadní filmy Dušana Kleina se řadí snímek Dobří holubi se vracejí z roku 1988. Svou poslední filmovou roli – alkoholika Honzíčka – tu vytvořil Vladimír Menšík. Na snímku je i Evelyna Steimarová v roli Ireny.
    Mezi zásadní filmy Dušana Kleina se řadí snímek Dobří holubi se vracejí z roku 1988. Svou poslední filmovou roli – alkoholika Honzíčka – tu vytvořil Vladimír Menšík. Na snímku je i Evelyna Steimarová v roli Ireny.| Zdroj: Pressdata
  • První tři části Kleinovy „básnické série“ přilákaly v 80. letech do kin přes pět miliónů diváků
    První tři části Kleinovy „básnické série“ přilákaly v 80. letech do kin přes pět miliónů diváků| Zdroj: Pressdata
  • První český nekonečný seriál – Ulice – začal vznikat na podzim roku 2004. Šlo o fenomén, který zaujal masy melodramatem, v němž byl patrný i sociální aspekt.
    První český nekonečný seriál – Ulice – začal vznikat na podzim roku 2004. Šlo o fenomén, který zaujal masy melodramatem, v němž byl patrný i sociální aspekt.| Zdroj: Profimedia.cz
Již prvním dílem Jak svět přichází o básníky (1982) se tvůrcům podařilo vystihnout cosi nadčasově hravého. Na fotografii David Matásek a Pavel Kříž jako Kendy a Štěpán.
Mezi zásadní filmy Dušana Kleina se řadí snímek Dobří holubi se vracejí z roku 1988. Svou poslední filmovou roli – alkoholika Honzíčka – tu vytvořil Vladimír Menšík. Na snímku je i Evelyna Steimarová v roli Ireny.
První tři části Kleinovy „básnické série“ přilákaly v 80. letech do kin přes pět miliónů diváků
První český nekonečný seriál – Ulice – začal vznikat na podzim roku 2004. Šlo o fenomén, který zaujal masy melodramatem, v němž byl patrný i sociální aspekt.