Funkčnost i styl ve velkém

3/3
Přehled fotografií
Zavřít
  • Alaskan je nabízen pouze ve verzi Double-cab, tedy se čtyřdveřovou kabinou. Podvozek samozřejmě využívá tuhý ocelový rám, vzadu je tuhá náprava odpružená vinutými pružinami.
    Alaskan je nabízen pouze ve verzi Double-cab, tedy se čtyřdveřovou kabinou. Podvozek samozřejmě využívá tuhý ocelový rám, vzadu je tuhá náprava odpružená vinutými pružinami.| Zdroj: Ondřej Kroutil
  • Rolovací kryt korby vyjde na 62 315 korun včetně daně. S odjištěním krytu jsme ale chvíli bojovali.
    Rolovací kryt korby vyjde na 62 315 korun včetně daně. S odjištěním krytu jsme ale chvíli bojovali. | Zdroj: Ondřej Kroutil
  • Interiér vozu nabízí nečekanou úroveň komfortu a vybavení. Že je alaskan technicky spíše Nissanem Navarou, dokazuje řešení palubní desky a její ovladače.
    Interiér vozu nabízí nečekanou úroveň komfortu a vybavení. Že je alaskan technicky spíše Nissanem Navarou, dokazuje řešení palubní desky a její ovladače.| Zdroj: Ondřej Kroutil
Alaskan je nabízen pouze ve verzi Double-cab, tedy se čtyřdveřovou kabinou. Podvozek samozřejmě využívá tuhý ocelový rám, vzadu je tuhá náprava odpružená vinutými pružinami.
Rolovací kryt korby vyjde na 62 315 korun včetně daně. S odjištěním krytu jsme ale chvíli bojovali.
Interiér vozu nabízí nečekanou úroveň komfortu a vybavení. Že je alaskan technicky spíše Nissanem Navarou, dokazuje řešení palubní desky a její ovladače.