Emoce ano, ale co zbytek?
5
/
5
Přehled fotografií
Zavřít
Skútr na snímku je neobyčejný: jednak není normálně k prodeji, jednak používá vodíkové palivové články, tedy technologii, jež není běžná ani v případě automobilů. Jejím základem je přeměna natankovaného vodíku na elektřinu a vodní páru, která uniká z výfuku. Provoz je tedy zcela ekologický. Představitelé zákona v britském hlavním městě budou rok a půl testovat sedm těchto japonských strojů. Na jedno natankování zvládnou ujet 120 km.
|
Zdroj: David Rajdl
Auto jezdí dynamicky a zajímavě. Jen by mohlo v zatáčce lépe vzdorovat nedotáčivosti. Systém TTC, nahrazující samosvorný diferenciál, situaci trochu zlepší.
|
Zdroj: David Rajdl
Zvenku je Abarth 595 hodně sportovní. Sedmnáctipalcová černá kola jsou i pisty v sériové výbavě.
|
Zdroj: David Rajdl
Přístrojový štít kombinuje „analogové“ a grafické ukazatele. Čitelnost je ale pouze průměrná.
|
Zdroj: David Rajdl
Že se Fiat 500 vyrábí už deset let, prozradí zejména jeho kabina. Přitom výbava vozu je bohatá. V našem případě nechyběla ani samočinná klimatizace za 15 000 korun.
|
Zdroj: David Rajdl
Zavřít