Trochu dražší transplantace srdce
3
/
6
Přehled fotografií
Zavřít
Tvary Fiatu 124 Spider jsou mimořádně působivé. Do rychlosti zhruba 120 km/h je v kabině příjemně, při vyšší to ale již začíná docela foukat. Pomohl by plnohodnotný větrolam, který žel chybí.
|
Zdroj: Ondřej Kroutil
Při tomto pohledu je odlišnost od MX-5 méně výrazná. Zavazadelník pojme bez ohledu na to, zda je střecha dole, či nahoře, 140 litrů.
|
Zdroj: Ondřej Kroutil
Tvary Fiatu 124 Spider jsou mimořádně působivé. Do rychlosti zhruba 120 km/h je v kabině příjemně, při vyšší to ale již začíná docela foukat. Pomohl by plnohodnotný větrolam, který žel chybí.
|
Zdroj: Ondřej Kroutil
Střecha se ovládá výhradně manuálně a ničemu to nevadí. Celý mechanismus je vyřešen geniálně jednoduše. Fiat 124 Spider ale nemůže mít pevnou nasazovací střechu, takzvaný hardtop.
|
Zdroj: Ondřej Kroutil
V kabině se sedí extrémně nízko, doslova za prahy karosérie. Tvarování sedadel není tak sportovní, jak možná někteří očekávají.
|
Zdroj: Ondřej Kroutil
Angličané jsou dost hákliví na to, když jejich idoly jezdí v automobilech cizích značek. Tak to bylo i s populární princeznou z Walesu, která nakonec vše vyřešila tím, že německý vůz dala do dobročinné aukce, a to už necelý rok poté, co jí ho dealer Dovercourt Audi ze St Johns Wood dodal. Dlužno ovšem podotknout, že Lady Di měla ingolstadtských modelů vícero…
|
Zdroj: Ondřej Kroutil
Zavřít