Sladký život
2
/
4
Přehled fotografií
Zavřít
Pětašedesátiletý švédský pilot, mistr Evropy v závodech trucků z roku 1994, se v posledních letech zhlédl v rychlostních rekordech nákladních aut. Poslední dva zápisy mu zajistila jízda na speciálu Iron Knight z dílen Volva. Na uzavřené dráze s ním dosáhl času 21,29 sekundy na trati 1000 metrů, poloviční pak zvládl za 13,71 s! Na cílové metě přitom tahač jel v prvním případě tempem 169 km/h, v druhém 131,29 km/h. Při „no limit“ pokusu se pak mastodont o výkonu 2400 koní dostal až na 276 km/h.
|
Zdroj: Archív
Pětašedesátiletý švédský pilot, mistr Evropy v závodech trucků z roku 1994, se v posledních letech zhlédl v rychlostních rekordech nákladních aut. Poslední dva zápisy mu zajistila jízda na speciálu Iron Knight z dílen Volva. Na uzavřené dráze s ním dosáhl času 21,29 sekundy na trati 1000 metrů, poloviční pak zvládl za 13,71 s! Na cílové metě přitom tahač jel v prvním případě tempem 169 km/h, v druhém 131,29 km/h. Při „no limit“ pokusu se pak mastodont o výkonu 2400 koní dostal až na 276 km/h.
|
Zdroj: Archív
Vnitřek vozu v rámci osvěžení dostal nový volant a odlišný volič devítistupňového automatu. Kvalita zpracování je špičková.
|
Zdroj: Archív
Díky pevné skládací střeše je v kabině příjemný klid i ve vyšších rychlostech
|
Zdroj: Archív
Zavřít