Vlk se nažere…

4/4
Přehled fotografií
Zavřít
  • Kvůli tužšímu podvozku oceníte velmi komfortní přední křesla se širokou škálou nastavení
    Kvůli tužšímu podvozku oceníte velmi komfortní přední křesla se širokou škálou nastavení | Zdroj: archiv
  • Přepravní kapacita zavazadelníku se kvůli akumulátorům sice zmenšila, 500 l je ovšem stále dostatečná hodnota
    Přepravní kapacita zavazadelníku se kvůli akumulátorům sice zmenšila, 500 l je ovšem stále dostatečná hodnota| Zdroj: archiv
  • BMW se snažilo omezit specifika hybridní verze na minimum. Palubní deska a drtivá většina ovládacích prvků se tudíž shodují s běžným X5.
    BMW se snažilo omezit specifika hybridní verze na minimum. Palubní deska a drtivá většina ovládacích prvků se tudíž shodují s běžným X5. | Zdroj: archiv
  • Pokud vozu dojde elektřina, o pohon se stará hlavně benzínový čtyřválec. Ten si ovšem v průměru řekne i o 10 litrů.
    Pokud vozu dojde elektřina, o pohon se stará hlavně benzínový čtyřválec. Ten si ovšem v průměru řekne i o 10 litrů. | Zdroj: archiv
Kvůli tužšímu podvozku oceníte velmi komfortní přední křesla se širokou škálou nastavení
Přepravní kapacita zavazadelníku se kvůli akumulátorům sice zmenšila, 500 l je ovšem stále dostatečná hodnota
BMW se snažilo omezit specifika hybridní verze na minimum. Palubní deska a drtivá většina ovládacích prvků se tudíž shodují s běžným X5.
Pokud vozu dojde elektřina, o pohon se stará hlavně benzínový čtyřválec. Ten si ovšem v průměru řekne i o 10 litrů.