Zaměstnání: Youtuber
6
/
5
Přehled fotografií
Zavřít
Kovy 284 456 odběratelů 22 020 885 zhlédnutí Gymnazista Kovy práci na parádních parodiích brzy vymění za maturitní otázky. „Dál bych rád studoval marketingovou komunikaci a PR stejně jako spousta youtuberů. Vždyť my už to vlastně děláme a jsme v tom dobří – jsme kreativní, tvoříme vlastní obsah a víme, jak ho dostat mezi lidi. YouTube mi zabere kolem šesti hodin denně. Když jsem před čtyřmi lety začínal, bylo to úplně něco jiného – na scéně pár lidí, docela nízká úroveň, všichni jsme to dělali jen pro radost, protože peníze v tom ještě nebyly. V té době jsem byl letsplayer, komentoval jsem hraní počítačových her na svém původním YouTube kanálu Gameballcz. Teď mě nejvíc baví točit náročnější projekty, tematická videa a skeče.“
|
Zdroj: Nguyen Phuong Thao
29. dubna, Praha Letńany Spolu s inzerenty začali o youtubery projevovat zájem pořadatelé různých akcí, od koncertů přes vyhlašování anket po speciální setkání youtuberů s fanoušky ve stylu meet-and-greet, „potkej a poznej“. Nejbohatší na diváky byl loňský festival Utubering, který na letňanském výstavišti navštívilo přes dvacet tisíc lidí, ve dvou třetinách dětí a teenagerů. Na letošní ročník „fenomenálního festivalu generace Z“ jenž proběhl o tomto víkendu (viz snímek z Utuberingu), vpustili organizátoři „jen“ jedenáct tisíc návštěvníků (lístky za 499, resp. 599 korun, se vyprodaly tři dny před akcí). O tisícovku diváků méně pak podle organizátorů dorazí 6. května na brněnský Utubering.
|
Zdroj: Nguyen Phuong Thao
TVTwixx 343 993 odběratelů 68 017 314 zhlédnutí Trojice TVTwixx má kromě 70 miliónů zhlédnutých videí na kontě i pár menších průšvihů. Odpálit petardu v autobuse a pokládat batoh na koleje asi nebyl dobrý nápad, uznávají Danny, Andy a Kiril. Nejstarší a nejvýraznější z trojice, Daniel Sonnleitner (na snímku v bílém tričku), tuší, že se na YouTube nelze živit věčně: „Ve třiceti už nejspíš budu podnikat v něčem jiném, ale příbuzném. Láká mě marketing nebo média .“ Odmítli někdy TVTwixx reklamní zakázku? „Jednou za mnou přišel výrobce her na mobilní telefony, abych propagoval nějakou hazardní hru. Ale já sám je nehraju a nechci, aby je hrál kdokoli jiný. Tehdy jsem odmítl peníze – z morálního hlediska i proto, že by se nám to nehodilo do obsahu, na hry se nespecializujeme.
|
Zdroj: Nguyen Phuong Thao
„Rád bych položil jednu konkrétní otázku, kterou mi musíte zodpovědět, nebo vám narostou za ušima malí čuráci, který se tam budou vrtět.“ Fatty Pillow je oživlý Eric Cartman ze South Parku, vulgární obézní démon českého YouTube, jenž chrlí hystericky vtipné historky kadencí zkofeinovaného křížence standupového komika s okresním mistrem ve slam poetry. Hraje hry, futruje čipsy a zvrací vajíčka, ale současně učí své fanoušky (zvané „Fatty Family“) nestydět se za obří panděra a malé penisy. A to se cení.
|
Zdroj: Nguyen Phuong Thao
Dívek, které v klipech zachycují svůj supermoderní lifestyle, jsou tuny. Weef je ale unikátní v tom, že spíše než z jednoho kosmetického salónu do druhého cestuje z Berlína do Barcelony a odtud do Portugalska. Její youtubový kanál je pozoruhodný cestovní deníček mladé dámy, která objevuje úžasná místa (cizí jí není průzkum městských ruin urbex, takže prolezla třeba berlínský Teufelsberg) a v inspirativních klipech radí svým fanouškům nejen jak na cestování, ale i jak žít „zero waste“, život bez odpadu.
|
Zdroj: Nguyen Phuong Thao
Zavřít