Auta s povolením zabíjet. Povede nás technologie do pekel?

1/10
Přehled fotografií
Zavřít
  • Heathrow, pátý terminál: autobusy nahradila automatická vozítka v oplocené trase.
    Heathrow, pátý terminál: autobusy nahradila automatická vozítka v oplocené trase.| Zdroj: Ultra PRT
  • WEpod smí na silnice.
    WEpod smí na silnice.| Zdroj: WEpods
  • 2015 Vozidla Google najezdila za šest let přes tři milióny kilometrů jen s několika drobnými kolizemi. Do vývoje se ­zapojil Uber, alternativa k taxislužbě.
    2015 Vozidla Google najezdila za šest let přes tři milióny kilometrů jen s několika drobnými kolizemi. Do vývoje se ­zapojil Uber, alternativa k taxislužbě. | Zdroj: foto Profimedia.cz, Mercedes-Benz a archív
  • WEpod se má stát městskou hromadnou, nebo aspoň hromádkovou dopravou.
    WEpod se má stát městskou hromadnou, nebo aspoň hromádkovou dopravou.| Zdroj: WEpods
  • Lexus RX450h řízený Googlem.
    Lexus RX450h řízený Googlem.| Zdroj: Google
  • Ligier EZ-10
    Ligier EZ-10| Zdroj: Rama (CC BY-SA 2.0 FR)
  • Google napřed používal Toyotu Prius
    Google napřed používal Toyotu Prius| Zdroj: Google
  • Citroën to umí bez řidiče podstatně levněji než Google.
    Citroën to umí bez řidiče podstatně levněji než Google.| Zdroj: PSA
  • Auta s povolením zabíjet
    Auta s povolením zabíjet| Zdroj: foto Profimedia.cz, Mercedes-Benz a archív
  • I Volant je odkloněn, aby nepřekážel, ale v případě potřeby má řidiči zůstat možnost převzít velení. Jenže kolik času ztratí „mentálním přepnutím“ ze střílečky nebo práce na laptopu?
    I Volant je odkloněn, aby nepřekážel, ale v případě potřeby má řidiči zůstat možnost převzít velení. Jenže kolik času ztratí „mentálním přepnutím“ ze střílečky nebo práce na laptopu?| Zdroj: foto Profimedia.cz, Mercedes-Benz a archív
Heathrow, pátý terminál: autobusy nahradila automatická vozítka v oplocené trase.
WEpod smí na silnice.
2015 Vozidla Google najezdila za šest let přes tři milióny kilometrů jen s několika drobnými kolizemi. Do vývoje se ­zapojil Uber, alternativa k taxislužbě.
WEpod se má stát městskou hromadnou, nebo aspoň hromádkovou dopravou.
Lexus RX450h řízený Googlem.
Ligier EZ-10
Google napřed používal Toyotu Prius
Citroën to umí bez řidiče podstatně levněji než Google.
Auta s povolením zabíjet
I Volant je odkloněn, aby nepřekážel, ale v případě potřeby má řidiči zůstat možnost převzít velení. Jenže kolik času ztratí „mentálním přepnutím“ ze střílečky nebo práce na laptopu?