Mafie v českém umění

1/4
Přehled fotografií
Zavřít
  • Jan Gemrot
    Jan Gemrot| Zdroj: Nguyen Phuong Thao
  • „Cyklus Puberta se zabýval tematikou demonstrativních sebevražd pubescentů. Nešlo o hezké obrazy, byly na nich holky, jak si přetahují igelitové pytlíky přes hlavu…“
    „Cyklus Puberta se zabýval tematikou demonstrativních sebevražd pubescentů. Nešlo o hezké obrazy, byly na nich holky, jak si přetahují igelitové pytlíky přes hlavu…“| Zdroj: Archív Jana Gemrota
  • Proces nad naše chápání, 2014 (100×150 cm). „Jde o setkání s biologicko-chemickými pochody, kdy něco mrtvého  přes rozklad a transformaci přechází do něčeho živého. Zmenšená postava naznačuje, že jde o záznam pozorování v čase vymezeném naším životem, otázkou je, zda tyto procesy dokážeme pochopit.“
    Proces nad naše chápání, 2014 (100×150 cm). „Jde o setkání s biologicko-chemickými pochody, kdy něco mrtvého přes rozklad a transformaci přechází do něčeho živého. Zmenšená postava naznačuje, že jde o záznam pozorování v čase vymezeném naším životem, otázkou je, zda tyto procesy dokážeme pochopit.“| Zdroj: Archív Jana Gemrota
  • Jan Gemrot
    Jan Gemrot| Zdroj: Nguyen Phuong Thao
Jan Gemrot
„Cyklus Puberta se zabýval tematikou demonstrativních sebevražd pubescentů. Nešlo o hezké obrazy, byly na nich holky, jak si přetahují igelitové pytlíky přes hlavu…“
Proces nad naše chápání, 2014 (100×150 cm). „Jde o setkání s biologicko-chemickými pochody, kdy něco mrtvého  přes rozklad a transformaci přechází do něčeho živého. Zmenšená postava naznačuje, že jde o záznam pozorování v čase vymezeném naším životem, otázkou je, zda tyto procesy dokážeme pochopit.“
Jan Gemrot