Divočina ve studentské skříni

2/8
Přehled fotografií
Zavřít
  • Euforická elektrizace, autoportrét, 1983 To je můj autoportrét. Říkal jsem si, že bude zajímavé, když si dám žárovky do tváří a do nosu a do ucha. Foceno samospouští. No, byl to fofr.
    Euforická elektrizace, autoportrét, 1983 To je můj autoportrét. Říkal jsem si, že bude zajímavé, když si dám žárovky do tváří a do nosu a do ucha. Foceno samospouští. No, byl to fofr.| Zdroj: Tono Stano
  • na hraně, 2010 Loni po newyorské výstavě se o Stanovi pochvalně zmínil i prestižní New Yorker Magazine
    na hraně, 2010 Loni po newyorské výstavě se o Stanovi pochvalně zmínil i prestižní New Yorker Magazine| Zdroj: Tono Stano
  • poslední pomazání, 2011 Nezvyklé maskování posloužilo Stanovi během jeho předchozí  kolekce Bílý stín
    poslední pomazání, 2011 Nezvyklé maskování posloužilo Stanovi během jeho předchozí kolekce Bílý stín| Zdroj: Tono Stano
  • smysl, 1992/2012 Nejznámější fotografie Tona Stana,  tentokrát v barvě
    smysl, 1992/2012 Nejznámější fotografie Tona Stana, tentokrát v barvě| Zdroj: Tono Stano
  • Féerie, 1994 Společnost Povodí Odry si u mě objednala kalendář. Nabídl jsem jim koncept ženy jako tvora žijícího ve vodě; ve světě, který neznáme.
    Féerie, 1994 Společnost Povodí Odry si u mě objednala kalendář. Nabídl jsem jim koncept ženy jako tvora žijícího ve vodě; ve světě, který neznáme.| Zdroj: Tono Stano
  • převrat, 1995 Fotografie, která poutá barevnou kolekci  Tona Stana v galerii Leica
    převrat, 1995 Fotografie, která poutá barevnou kolekci Tona Stana v galerii Leica| Zdroj: Tono Stano
  • malý, zlý pán II, 2010
    malý, zlý pán II, 2010| Zdroj: Tono Stano
  • prameny moci, 2013 Žhavá novinka, stará pouhý měsíc
    prameny moci, 2013 Žhavá novinka, stará pouhý měsíc| Zdroj: Tono Stano
Euforická elektrizace, autoportrét, 1983 To je můj autoportrét. Říkal jsem si, že bude zajímavé, když si dám žárovky do tváří a do nosu a do ucha. Foceno samospouští. No, byl to fofr.
na hraně, 2010 Loni po newyorské výstavě se o Stanovi pochvalně zmínil i prestižní New Yorker Magazine
poslední pomazání, 2011 Nezvyklé maskování posloužilo Stanovi během jeho předchozí  kolekce Bílý stín
smysl, 1992/2012 Nejznámější fotografie Tona Stana,  tentokrát v barvě
Féerie, 1994 Společnost Povodí Odry si u mě objednala kalendář. Nabídl jsem jim koncept ženy jako tvora žijícího ve vodě; ve světě, který neznáme.
převrat, 1995 Fotografie, která poutá barevnou kolekci  Tona Stana v galerii Leica
malý, zlý pán II, 2010
prameny moci, 2013 Žhavá novinka, stará pouhý měsíc