Račte dovnitř!

5/7
Přehled fotografií
Zavřít
  • Ford B-Max otevírá celý profil kabiny, sloupek B chybí (ve skutečnosti je vlastně integrován v zad­ních posuvných dveřích). Škoda že úplně pohodlnému nástupu vadí kabely u podlahy.
    Ford B-Max otevírá celý profil kabiny, sloupek B chybí (ve skutečnosti je vlastně integrován v zad­ních posuvných dveřích). Škoda že úplně pohodlnému nástupu vadí kabely u podlahy. | Zdroj: Archív
  • Opel Meriva si sloupek B zachoval, zadní dveře otevírané proti směru například velmi usnadňují instalaci dětské sedačky
    Opel Meriva si sloupek B zachoval, zadní dveře otevírané proti směru například velmi usnadňují instalaci dětské sedačky| Zdroj: Archív
  • Již nevyráběný Peugeot 1007 přinesl posuvné dveře i do kategorie malých aut. Řešení však zvýšilo cenu a hmotnost, následníka proto nenašlo.
    Již nevyráběný Peugeot 1007 přinesl posuvné dveře i do kategorie malých aut. Řešení však zvýšilo cenu a hmotnost, následníka proto nenašlo.| Zdroj: Archív
  • I panty vzadu unesou více než dvoumetrákové dveře pancéřovaného Rolls-Royce Phantom
    I panty vzadu unesou více než dvoumetrákové dveře pancéřovaného Rolls-Royce Phantom| Zdroj: Archív
  • Zajímavé boční dveře má i Škoda RoomSter, i když zavěšeny jsou kla­sicky. Přední jsou nahoře ostře říznuté, ty druhé naopak sahají nečekaně vysoko. Disproporci pod­trhuje také rozdíl v zasklené ploše.
    Zajímavé boční dveře má i Škoda RoomSter, i když zavěšeny jsou kla­sicky. Přední jsou nahoře ostře říznuté, ty druhé naopak sahají nečekaně vysoko. Disproporci pod­trhuje také rozdíl v zasklené ploše. | Zdroj: Archív
  • Fioravanti Tris z roku 2000.  Tato studie levného auta přišla se sou­měr­nými dveřmi, které bylo možno zavěsit na obě strany karosérie. Proto na obou krajích křídel vidíte po jedné klice.
    Fioravanti Tris z roku 2000.  Tato studie levného auta přišla se sou­měr­nými dveřmi, které bylo možno zavěsit na obě strany karosérie. Proto na obou krajích křídel vidíte po jedné klice. | Zdroj: Archív
  • Ford vyvinul zajímavou pomůcku – samočinně se vysouvající zábranu, která ochrání dveře před odřením
    Ford vyvinul zajímavou pomůcku – samočinně se vysouvající zábranu, která ochrání dveře před odřením| Zdroj: Archív
Ford B-Max otevírá celý profil kabiny, sloupek B chybí (ve skutečnosti je vlastně integrován v zad­ních posuvných dveřích). Škoda že úplně pohodlnému nástupu vadí kabely u podlahy.
Opel Meriva si sloupek B zachoval, zadní dveře otevírané proti směru například velmi usnadňují instalaci dětské sedačky
Již nevyráběný Peugeot 1007 přinesl posuvné dveře i do kategorie malých aut. Řešení však zvýšilo cenu a hmotnost, následníka proto nenašlo.
I panty vzadu unesou více než dvoumetrákové dveře pancéřovaného Rolls-Royce Phantom
Zajímavé boční dveře má i Škoda RoomSter, i když zavěšeny jsou kla­sicky. Přední jsou nahoře ostře říznuté, ty druhé naopak sahají nečekaně vysoko. Disproporci pod­trhuje také rozdíl v zasklené ploše.
Fioravanti Tris z roku 2000.  Tato studie levného auta přišla se sou­měr­nými dveřmi, které bylo možno zavěsit na obě strany karosérie. Proto na obou krajích křídel vidíte po jedné klice.
Ford vyvinul zajímavou pomůcku – samočinně se vysouvající zábranu, která ochrání dveře před odřením