Myšlenky na budoucnost
2
/
4
Přehled fotografií
Zavřít
Kabina vypadá jako v běžné Hondě CR-V. Samočinná převodovka s fixním převodovým poměrem se ovládá tlačítky na středovém panelu.
|
Zdroj: Ondřej Lilling
Místo otáčkoměru můžete sledovat škálu informující vás o výkonu hybridní soustavy, respektive o síle dobíjení Li-ion akumulátoru (nahoře)
|
Zdroj: Ondřej Lilling
Jestli japonské automobilky někde v posledních letech zaspaly, jsou to multimédia. Ta v hondě nejsou zrovna moc intuitivní ani vyspělá. Umějí však vše potřebné (i navigaci).
|
Zdroj: Ondřej Lilling
Kapacita baterie je pouze 1,3 kWh, v případě čistě elektrické jízdy tak zvládnete jen několik kilometrů. V praxi proto spíše využijete spolupráce elektromotoru se čtyřválcem.
|
Zdroj: Ondřej Lilling
Zavřít