Co se stane, když do vyhledávacího řádku Googlu napíšete například slovo "pojištění"? Dostanete seznam odkazů na webové stránky, které by vám o pojištění měly nabídnout nejvíc informací. A pak rovněž takzvané "sponzorované odkazy", které jsou speciálně označené. Ty vás zavedou na stránky těch, kteří za to zaplatili.
Ale není klíčové slovo jako klíčové slovo. "Pojištění" bude pravděpodobně dražší než "myš", a "myš" bude zase dražší než "kráva" (hlavně kvůli své plastové družce u počítače). Firma WordStream zveřejnila žebříček nejdražších klíčových slov v angličtině. A s jakým výsledkem?
V pěti nejdražších klíčových odkazech jsou čtyři, které se nějak týkají financí (pojištění, půjčky, hypotéka, kredit), a pětici doplňují ... budete hádat? ... ano, právníci. Zde je celý žebříček deseti nejdražších klíčových slov v Googlu.
Ale není klíčové slovo jako klíčové slovo. "Pojištění" bude pravděpodobně dražší než "myš", a "myš" bude zase dražší než "kráva" (hlavně kvůli své plastové družce u počítače). Firma WordStream zveřejnila žebříček nejdražších klíčových slov v angličtině. A s jakým výsledkem?
Zde je celý žebříček deseti nejdražších klíčových slov v Googlu.
- Insurance
- Loans
- Mortgage
- Attorney
- Credit
- Lawyer
- Donate
- Degree
- Hosting
- Claim
Více viz infografika:
© 2011 WordStream, Inc.