Nové interaktivní volební kampaně: Je libo zabijačku s ČSSD nebo věšení s komunisty?

Volební kampaně se nám rozjíždějí na plné obrátky a dle všeho s sebou opět přinesou spoustu zábavy i nudy, emocí i jejich absence, pekla, dojetí, rozvrácených rodin a dětského pláče. Pojďte se s námi v Událostech Luďka Staňka z produkce internetové televize Mall.tv podívat, čím hodlají strany letos voliče oslnit.

Některé kampaně jsou předvídatelná nuda, jiné jsou tak nudné, až vás to překvapí a další s sebou zase přináší nostalgické retro! Třeba Babiš se rozhodl opět vsadit na migrační šílenství a na prakticky neexistující uprchlíky jde all in, čímž trochu vyfoukl eso z rukávu SPD.

O hlavičkách z SPD je však obecně známo, že jsou primárně strana kreativních intelektuálů a tak se zvládli rychle adaptovat a přijít s něčím novým. Od svých konkurentů z ANO se samozřejmě primárně odlišují ve vymezování se vůči všemu co se týká covidu, mimo úmrtí na jeho následky, jejich největším letošním trumfem je však... kamion SPĎák a Český jarmark!

Více se dozvíte v Událostech Luďka Staňka, které najdete ve videu v úvodu článku.